Paljonko olette ottaneet asuntolainaa ja kuinka paljon lyhennätte kuukaudessa?

  • Viestiketjun aloittaja aapelus
  • Ensimmäinen viesti
muori
Lainaa jäljellä vähän päälle 120 te ja lyhennys meillä 750e äitiysloman ajan. Sitten täytyy nostaa summaa korkotason nousun vuoksi ettei veny laina-aika mahdottomaksi.
 
poikia3
Meillä on lainaa jäljellä n. 240.000 euroa, 95 neliöinen paritaloneliö pääkaupunkiseudulla palveluiden lähellä.

Lyhennys + korko on 1250 euroa kuussa, näillä näkymin siis laina aika hiukan pitenee. Meillä laina on sidottu peruskorkoon, ja on siis henkilökuntaetuinen laina.
 
Isoimmillaan laina oli 190 000e ja lyhennys korkoineen 850e(vajaa vuosi sitten)
Nyt lainaa n.101 000e ja lyhennys korkoineen 600e
Omakotitalo kerroslala 205,5 neliötä,tontti 9660 neliötä.
Ei mitään turvia.
 
inka
105 000e,105neliötä,rivari.saatiin asunto ja remppa (keittiö/kylppäri/lattiat/sisäovet) tuohon hintaan.1200e/kk lyhennetään.ja vuosi oli 2001.nyt lainaa jotain 65 000e...
 
unelma:omapiha ja perunamaa
Alkuperäinen kirjoittaja mariar:
Just otettiin 170000? ja maksetaan n.tonni kuussa.Ihka uusi rivari,just valmistui, neliöitä 82,pääkaupunkiseudulla.
Mistä löysitte ihkauuden rivarin 170000? pääkaupunkiseudulta?
Meillä Vantaalla kerrostalo oasunto 3h+k+s+p 76.5m2 otettiin 140 000? lainaa pankista noin vuosi sitten.. Ja nyt haluan OMAKOTITALON!!! Vähintään rivari tai paritalo!!!!
 
Kämppä makso 95 000 ?, lainat on molemmilla omat (ku mä sain oman osani lainattua muualta ku pankista), eli 47 500 / lärvi. Mä lyhennän omaani 200e/kk ja mies 250e/kk + korot.
Asunto kakskerroksinen rivarikolmio, 86,5 neliötä.
 
aapelus
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Isoimmillaan laina oli 190 000e ja lyhennys korkoineen 850e(vajaa vuosi sitten)
Nyt lainaa n.101 000e ja lyhennys korkoineen 600e
Omakotitalo kerroslala 205,5 neliötä,tontti 9660 neliötä.
Ei mitään turvia.

Ilmeisesti maksoitte ison summan könttänä pois, kun tipahti vuodessa lainamäärä aika huimasti :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Isoimmillaan laina oli 190 000e ja lyhennys korkoineen 850e(vajaa vuosi sitten)
Nyt lainaa n.101 000e ja lyhennys korkoineen 600e
Omakotitalo kerroslala 205,5 neliötä,tontti 9660 neliötä.
Ei mitään turvia.

Ilmeisesti maksoitte ison summan könttänä pois, kun tipahti vuodessa lainamäärä aika huimasti :)



Joo tai minä maksoin.Siis oman osuuteni pois.
Hieman siitä jäi miehen osalle,mutta maksoin tuota rakentamisesta tulleita laskuja sitten vastaavasti.

 
Alkuperäinen kirjoittaja nanna8o:
meillä on kokonais laina jotain 130 000e, maksettiin vanhat velat pois kummaltakin... (oli siis autolainaa ja pikkulainoja)
meil on asuinneliöitä 117neliöö, täl hetkel sisältäen korot maksetaan 600e kuussa. ku mie olen työtön ja silloin olin jäämäs äippälomalle ku laina otettiin.
turva meillä on takaajien osuudessa täysi, ja loppu osuudessa jonkinlainen, en tarkalleen edes muista....
pariturva? en ehkä oo varma mitä se pitää sisällään...
miten toi autolainan ku maksoitte talolainalla pois? eikös verottaja suutu siitä...? näin meille ainakin pankissa sanottiin ettei sais talolainalla maksaa autolainaa pois.... :whistle:
 

Yhteistyössä