Paljonko olette antaneet tänä vuonna rahaa nälkäpäiväkeräykseen?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
AinaHarmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Mä laitoin jo poistopyynnön modeille, mut taas tänne tuli aivan sairaita kommentteja.
Ai multa vai :eek:
Multa.... tai mullan alta
Kaivanko jo kuopan valmiiksi :xmas:
vissiin joo, kaiva vain. On törkeää kirjoittaa noin. Mutta netissähän se on niin helppoa..liiankin helppoa.

Keittiönoita
Mutta kun sä autat henk.kohtaisesti jotain niin näet että kaikki menee perille asti,sitä samaa et voi sanoa kun annat rahaa järjestölle.
Totta. Mutta en jaksa matkustaa Afrikkaan tai Intiaan nähdäkseni, että lahjoitukseni menee perille. Joudun siis luottamaan siihen, että menee. Jos ei mene, niin sitten ei mene.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Joudun siis luottamaan siihen, että menee. Jos ei mene, niin sitten ei mene.
Minunkin kiinnostukseni loppuu siihen, oikein tarkoituksella ajattelen, että minun ei tarvitse tietääkään yhtään sen jälkeen,kun kolikkoni kilahtaa keräyslippaaseen, olen osuuteni tehnyt :) *naivi*

Carlos74
mua ei muuten *ittujakaan kiinnosta mihin se raha menee, mitä mä olen sinne tonkkaan laittanu. Mä kuitenkin luulen, että se menee jollekulle ns. huonompi osaiselle kuin mitä mä olen. Ja tällä en nyt tarkota, että mulla olis jotenkin asiat paremmin kuin muilla. Mut jos jokunen euro voi jotakuta auttaa elämässä, ja se ei todellakaan ole multa pois mistään, voin sen ihan hyvin tehdä.

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
mua ei muuten *ittujakaan kiinnosta mihin se raha menee, mitä mä olen sinne tonkkaan laittanu. Mä kuitenkin luulen, että se menee jollekulle ns. huonompi osaiselle kuin mitä mä olen. Ja tällä en nyt tarkota, että mulla olis jotenkin asiat paremmin kuin muilla. Mut jos jokunen euro voi jotakuta auttaa elämässä, ja se ei todellakaan ole multa pois mistään, voin sen ihan hyvin tehdä.
:)

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Juuri näin :flower:

jensku
Siinä kohden kun mulle selvisi että esim SPR sijoittaa osan saamistaan keräysvaroista rahastoihin niin lopetin avustamisen.
Sen pystyn hyväksymään, että osa avustuksista menee työntekijöiden palkkoihin, mutta se että rahoja jopa hävitään huonoilla sijoituksilla niin käänsi rahahanat meidän perheen osalta kiinni. Ja toinen merkittävä juttu päätöksellemme oli se, että Tsunami-keräyksen aikana kerätyt varat eivät sitten kaikki päätyneetkään ko kohteisiin vaan niistä lohkaistiin osa muihin kohteisiin.

AinaHarmaa
tottakai osa menee muihin kuluihin, sehän on selvä. Ei se avustaminenkaan ilmaista ole.
Millä luulette niiden työntekijöiden menevän sinne , esim nyt Afrikkaan? Verot ja muut kulut?

jensku
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
tottakai osa menee muihin kuluihin, sehän on selvä. Ei se avustaminenkaan ilmaista ole.
Millä luulette niiden työntekijöiden menevän sinne , esim nyt Afrikkaan? Verot ja muut kulut?
Joo, tottakai ne kulut noista varoista meneekin, mutta kun niitä rahoja sitten ympätäänkin johonkin toiseen mihin on kerätty...ok, hätä se on varmasti siellä toisessakin kohteessa, mutta sitten pitäis vaan kerätä ns yleiskeräyksellä eikä jollain esim tsunami-keräyksellä.

Yhteistyössä