Paljonko olette antaneet tänä vuonna rahaa nälkäpäiväkeräykseen?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ajatella:
Ootpas reilu ja rikas. Annoin pojalle euron mukaan kouluun, eipä olisi enempää ollutkaan. 20? on meidän viikonlopun ruoat.
En ole lähelläkään rikasta. Mutta tienaan perheelleni riittävästi ja koska mulla on vain yksi alaikäinen enää huollettavana, ei ole kamalan suuria menojakaan. Elän muutenkin melko vaatimattomasti, joten rahaa jää myös hyväntekeväisyyteen.

 
Mihin helkuttiin mun vastaus imperialille ja Bad Motherille hävisi?!! Enpä oo ennen moderoinnin kohteeksi joutunutkaan, enkä kyllä käsitä syytä nytkään! Kerroin siinä noille kahdelle paukapäälle (ja oikaisin samalla muidenkin vääriä luuloja), kuinka nälkäpäiväkeräyksen varoja jää myös Suomeen, ei suinkaan kaikki mene ulkomaille. Yli 400 kertaa autettiin myös Suomessa viime vuonna, kuten jokainen voi omin silmin käydä paikan päällä tai telkun välityksellä toteamalla, jos joku isompi katastrofi Suomessa on. Tai pienempikin henkilökohtainen, kuten tulipalot.
 
No mua nyt sattuu ärsyttämään tuo sun asenne ja ennen kaikkea se, että täällä levitetään vääriä luuloja (joka tosin olla BM:n luulo), että tuon keräyksen kaikki tuotto menisi Afrikkaan tai ylipäänsä ulkomaille. Kun se ei mene!
 
Blume
10 ? ja kolikkoina ehkä yhteensä muutama euro. Minusta on melkein mukavampaa ilahduttaa niitä kerääjiä, kuin tukea itse tarkoitusta (joka kieltämättä tuntuu kovin kaukaiselta).
 
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
No mua nyt sattuu ärsyttämään tuo sun asenne ja ennen kaikkea se, että täällä levitetään vääriä luuloja (joka tosin olla BM:n luulo), että tuon keräyksen kaikki tuotto menisi Afrikkaan tai ylipäänsä ulkomaille. Kun se ei mene!
Haluan myös muistuttaa siitä, että en tunne sääliä myöskään kotomaassa asuvia kärsiviä kohtaa.... Mut jokainen tyylillään. Anna sie. mie en
 
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
No mua nyt sattuu ärsyttämään tuo sun asenne ja ennen kaikkea se, että täällä levitetään vääriä luuloja (joka tosin olla BM:n luulo), että tuon keräyksen kaikki tuotto menisi Afrikkaan tai ylipäänsä ulkomaille. Kun se ei mene!
Mutta mä en halua auttaa niitä afrikaanoja sentilläkään :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
10 ? ja kolikkoina ehkä yhteensä muutama euro. Minusta on melkein mukavampaa ilahduttaa niitä kerääjiä, kuin tukea itse tarkoitusta (joka kieltämättä tuntuu kovin kaukaiselta).
:D Mä sain ainakin kerääjänä kicksejä jokaikisen tyypin takia, joka vaivautui lippaaseen jotain pudottamaan :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Ja jos mun naapuri kuolee nälkään, niin mitä vittu si? Omapahan on pulmansa
Sä oot ihan oikeasti sairas ihminen,mut tännehän meitä mahtuu :)

Nih... mut onneksi tuun omillani toimeen. Kyllähän nuo on jostain valkotakkisista puhunut :whistle:
Tuletkos sä ihan oikeasti toimeen,en usko :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Ja jos mun naapuri kuolee nälkään, niin mitä vittu si? Omapahan on pulmansa
Sä oot ihan oikeasti sairas ihminen,mut tännehän meitä mahtuu :)

Nih... mut onneksi tuun omillani toimeen. Kyllähän nuo on jostain valkotakkisista puhunut :whistle:
Tuletkos sä ihan oikeasti toimeen,en usko :whistle:

Okei... pakko tunnustaaa. muijalta pummasin viimeksi kaupassa bisset
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
No mua nyt sattuu ärsyttämään tuo sun asenne ja ennen kaikkea se, että täällä levitetään vääriä luuloja (joka tosin olla BM:n luulo), että tuon keräyksen kaikki tuotto menisi Afrikkaan tai ylipäänsä ulkomaille. Kun se ei mene!
Mutta mä en halua auttaa niitä afrikaanoja sentilläkään :kieh:
Joo ei tarvitse, ota ihan rauhallisesti, mutta ois myöskin kiva jos et levittäis väärää tietoa tuota keräystä koskien, jotta saatais ainakin muut ihmiset tukemaan...
 

Yhteistyössä