Paljonko olette antaneet tänä vuonna rahaa nälkäpäiväkeräykseen?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
y
vain 1,20 euroa. Olisi pitänyt antaa enemmän, mutta ei sattunut olemaan. Ei Suomessa ole kenelläkään mitään hätää verrattuna noihin oikeasti köyhiin. Tai en ainakaan ole täällä tavannut ketään, joka asuu pahvilaatikossa ja kerjää rahat ruokaansa.
 
Lipton^
Kopsaan toisesta jutusta:
Kun autettavan maan hallinto perustuu yksinvaltiaaseen, diktatuuriin jne, en anna avustusta siihen maahan. Nuitten maitten hallinto pitäisi saada edes jollain tavoin inhimmilliseksi, (lue; demokraattiseksi ), jotta avustusrahat menee oikeasti siihen tarkoitukseen, mihin sitä annetaan
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä en oo antanut yhtään, nyt vasta hoksasin että sellainen on menossa.
En yhtään, kysyin kaupan aulassa spr:n rahankerääjältä, joka myi leipää, että kuinka paljon rahasta päätyy hyväntekeväisyyteen. Ei osannut sanoa...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
en yhtään enkä anna! Tuen eläinsuojelua, suurin osa ihmisistä lahjoittaa rahaa ulkomaille mutta liian harva muistaa hylättyjä eläinparkoja.
Mäkin tuen eläinsuojelua, aina kun on mahdollista käyn viemässä kodittomien koirien tarhalle tavaraa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä en oo antanut yhtään, nyt vasta hoksasin että sellainen on menossa.
En yhtään, kysyin kaupan aulassa spr:n rahankerääjältä, joka myi leipää, että kuinka paljon rahasta päätyy hyväntekeväisyyteen. Ei osannut sanoa...
En tiedä missä tää tapahtui, mutta ainakin mulle annettiin pieni infopaketti mukaan, kun lähdin keräämään, jos tulee kysymyksiä. Tiesin kyllä muutenkin, että SPR:n prosentti on aika pieni - sen pitää olla max 15 kulujen osalta, mutta on todellisuudessa ollut n. 11% viime keräyksissä.

 
ajatella
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
20 euroa eilen kuopuksen mukana koululla järjestettyyn keräykseen, 10 euroa tänään itse keräyslippaaseen.
Ootpas reilu ja rikas. Annoin pojalle euron mukaan kouluun, eipä olisi enempää ollutkaan. 20? on meidän viikonlopun ruoat.
 

Yhteistyössä