Mahtavaa!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:200 euroa laitoin tilille, lapset antoi yht. 50 euroa koulun keräyksiin
En yhtään, kysyin kaupan aulassa spr:n rahankerääjältä, joka myi leipää, että kuinka paljon rahasta päätyy hyväntekeväisyyteen. Ei osannut sanoa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en oo antanut yhtään, nyt vasta hoksasin että sellainen on menossa.
Mäkin tuen eläinsuojelua, aina kun on mahdollista käyn viemässä kodittomien koirien tarhalle tavaraaAlkuperäinen kirjoittaja minni:en yhtään enkä anna! Tuen eläinsuojelua, suurin osa ihmisistä lahjoittaa rahaa ulkomaille mutta liian harva muistaa hylättyjä eläinparkoja.
En tiedä missä tää tapahtui, mutta ainakin mulle annettiin pieni infopaketti mukaan, kun lähdin keräämään, jos tulee kysymyksiä. Tiesin kyllä muutenkin, että SPR:n prosentti on aika pieni - sen pitää olla max 15 kulujen osalta, mutta on todellisuudessa ollut n. 11% viime keräyksissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En yhtään, kysyin kaupan aulassa spr:n rahankerääjältä, joka myi leipää, että kuinka paljon rahasta päätyy hyväntekeväisyyteen. Ei osannut sanoa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en oo antanut yhtään, nyt vasta hoksasin että sellainen on menossa.
Ootpas reilu ja rikas. Annoin pojalle euron mukaan kouluun, eipä olisi enempää ollutkaan. 20? on meidän viikonlopun ruoat.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:20 euroa eilen kuopuksen mukana koululla järjestettyyn keräykseen, 10 euroa tänään itse keräyslippaaseen.
onneksi on!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onpas ketju lyhentynyt...