Paljonko olet lihonnut elämän (ja lasten) myötä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Painoin 18v 62kg (harrastin tosi paljon liikuntaa) ja nyt kohta 33-vuotiaana 64kg. Silti tuntuu, että kiloja olisi tullut ainakin 10, syy tähän on liikunnan puute. Nyt oon pari viikkoa käynyt lenkillä - ai että tekee hyvää. Jos saisi vaikka ruotoaan vähän tiukempaan pakettiin.

painoin 18v noin 52kg ja nyt 75kg.mut en sano sitä silti niin että lasten jälkeen tai että lasten takia,itse söin vain itseni tohon kuntoon...pudotettu on kuitenki 5kg.laihiksella yritin olla mut ei onnistunu,sit kun päätin tehä sen siks että kunto nousis niin joha alko olla motivaatiota ja kilot lähteen.

Mä olin muksuna kauhee rimpula ja teininäkin vielä 48 kiloinen.
reilu parikymppisenä paino vakiintu n. 60 kg ja nytten raskaana yli puolenvälin vaaka näyttää 66 kiloa. Saa nähä mitä neljän kk päästä...

28 vuotiaana kahden lapsen äitinä painan 14kg vähemmän kun 16-17 vuotiaana. eli silloin 74kg nyt 50kg.
Molempien synnytysten jälkeen laihduin hirvittävästi(liikaa... laihimmillani 44kg) pituutta 164.
Nyt tyytyväinen ja terveen näköinen!!!

Kaksikymppisenä 68-70kg, nyt kolmikymppisenä kolmen lapsen äitinä 100kg!!!:( Tosin olen 178cm pitkä. Mutta nyt lähtee kilot ja vähintään tuonne 75kg pääseminen on tavoitteena.

Ennen lapsia noin 3vuotta sitten painoin varmaan 10kg vähemmän kuin nyt :/
Ennen kuopuksen odotusta eli viime kesänä painoin jotain 5-6kg vähemmän entä nyt ja tahtoo nuo ylimääräiset pois |O

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
28 vuotiaana kahden lapsen äitinä painan 14kg vähemmän kun 16-17 vuotiaana. eli silloin 74kg nyt 50kg.
Molempien synnytysten jälkeen laihduin hirvittävästi(liikaa... laihimmillani 44kg) pituutta 164.
Nyt tyytyväinen ja terveen näköinen!!!

64kg nuorena... "painovirhepaholainen" iski äskön..

17 vuotiaana painoin pillereitten aloittamisen myötä 52kg...aiemmin siis 46kg...nopsaan ne kilot kuitenkin tippuivat ja vielä nyt keväällä painoin 46kg (1v5kk sitten synnytin pojan). Nyt kuitenkin kesän myötä tullut taas muutama kilo ja painankin nyt n. 50kg...mutta eiköhän ne taas talven aikana tipu sinne 46-47, kun talvisin tulee kuntoiltua paljon enemmän...

Yhteistyössä