Paljonko muuten thai-vaimo olisi tullut maksamaan edes parhaassa tapauksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilttimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko Ekko onnistunut käännyttää sut körtiksi? Löikö hän raamatulla sua montakin kertaa päähän? 😱

Vaikuttaa ihan siltä että aika lujaa iski 😥

Juu. Unohtuikin valituslistasta.

Sä sit vielä kuvittelet olevasi oikea hyväntekijä. Ihanko "annie" ei pärjäisi ilmankin.

Mieti nyt, mieti edes vähän ja tupsahda takaisin maanpinnalle.

• Tykkää
Reactions: Echo
Sekobultsien ketju. Yksi kehuu ettei ole feministi. Toinen viettää kaiken aikansa palstalla kuvia linkittäen. Kolmas kehuu elämällään, josta paistaa läpi tyylittömyys ja huono naismaku.
Siirtykää juttuinenne yksityisviesteihin.
Tämä palsta ei ole naisten alistamis- ja halveksimispalsta.

Näin on. Osa näistä on todella keskenkasvuisia. Kuvittelevat olevansa mukamas hauskoja.

No johan nyt taas *#vetti!

Pari sovinistiäijää palstalla ja toinen typeryydellään ja toinen koska haluaa provoilla saa aikaan tän.

Tosi kiva olla suomalainen tän ketjun luettuaan. Ihan ko oltais taannuttu aikaan ku muunvärisiä osoiteltiin sormella ja nauraakiherrettiin.

Mun lapsilla on thaimaassa syntyneitä luokkatovereita. Vanhempi keräsi ällilä yo-kirjoituksissa silleen ettei tuu ikinä tarvitsemaan suomalaista vanhempaa useammasta päästä vahingissa eritteitä tirauttelevaa äijää elättäjäksi.

Hyin V'ttu! Ettek ees tajua hävetä!
No yo-kirjoituksilla ei ole kyllä mitään tekemistä tienistien kanssa….
mutta…
3db8hBD.gif

• Tykkää
Reactions: setis
Ja automode iski, uusiksi siis kiertotietä...

Ja @Echo , miksi ihmeessä sä provosoidut parin (tässä asiayhteydessä) tyhmän suomalaisukon jutuista niin, että alat halveerata naisia?
Olisko huumorilla mitään tekemistä asian kanssa, niiku.😬

Jos mä lähtisin samalle linjalle ja alkaisin vääntää vastaavaa "huumoria" ni ois tosta sun yo-vastauksesta saanut muutakin hauskaa kuin harmaan laittaman kirjoitusvirheen.
Sulle se on ehkä virhe, mulle vain murteista sanahelinää.🤓

Olemme erilaisia, mitäpä siitä motkottamaan.🤷‍♀️🤗

Ole vaan rohkeasti hauska.😍