Paljonko miehesi tienaa?

  • Viestiketjun aloittaja Köyhän vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Jasmiina
Mun mies tienaa 4300 ja mä oon tosi tyytyväinen.
Osti mulle bemarin kun tein sille vauvan.
No saahan se asua mun ex-miehen rakentamassa talossa.

Mun mielestä naisen ei kannata rakennella uraa vaan
pysyä hyvän näköisenä.
Mä ainakin oon tehnyt sillä paremman tilin kun mun
opiskeluilla. Ja onhan se kivaa kun miehet jaksaa olla kiinnostuneita.

Siis selluloosat pois tytöt ja kunnon uramiehiä metsästämään.


 
ura vai ulkonäkö
Meillä tienataan vähän, molemmilla noin 2000 e/kk bruttotulot. Minun "virhe" taitaakin olla se, etten ole valinnut puolisoa hänen tulojensa mukaan vaan ihan muun syyn. Lisäksi olen panostanut omaan akateemiseen tutkijan uraani (intohimooni), joten ei ole omakaan tilipussi kovin suuri ainakaan vielä. Vaikea kuvitella, että jaksaisin järjestellä elämääni vain taloudellinen hyöty mielessä, tylsistyisin. Ilman bemariakin voi naiset elellä tyytyväisenä, minä kyllä kehoittaisin panostamaan myös siihen omaan uraan. Sitä paitsi miehen mieli on kovin arvaamaton ja pian voi kehissä kaikessa huolimatta olla uus kottarainen.
 
omituinen
Meillä isäntä tienaa n. 1400?nettona per kk.. Ja tekee päivävuoroo 7-15.30 joka arkipäivä. Itelläni on oma firma, ota pyörittelen, ja noin. 1000? nettona nostelen "palkkaa".. Silti meillä pärjätään just ja just, maksetaan asunto-auto- ja opintolainat. Ja maksan vielä omaa firmaakin pois. Ja silti joka kuukaus vähän extraakin saa ostettua ja nyt vielä maaliskuussa ollaan viikoks menossa Ylläksellekin lomailemaan..
Mielestäni oli tulot mitä tahansa, kummalla tahansa, sitä pärjää arjessa jos osaa suhteuttaa tulonsa menoihin. On sitä itsekin pitänyt miettiä, missä voi säästää ja missä voi taas panostaa.. Positiivisesti kun ajattelee, niin kyllä sillä pitkälle pötkii.
 
iiris
tienaa noin 4 kertaa vuodessa semmosen noin 30 000-40 000 e ja muina kuukausina noin 1000-2000e.

minä teen osa-aikatöitä ja tienaan noin 1000-1500 riippuen kuusa, tällä hetkellä.
 
voe tsiisus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 14:21 Jasmiina kirjoitti:
Mun mies tienaa 4300 ja mä oon tosi tyytyväinen.
Osti mulle bemarin kun tein sille vauvan.
No saahan se asua mun ex-miehen rakentamassa talossa.

Mun mielestä naisen ei kannata rakennella uraa vaan
pysyä hyvän näköisenä.
Mä ainakin oon tehnyt sillä paremman tilin kun mun
opiskeluilla. Ja onhan se kivaa kun miehet jaksaa olla kiinnostuneita.

Siis selluloosat pois tytöt ja kunnon uramiehiä metsästämään.

Pikkusen on pimiä emäntä!!! :LOL:
 
tein muuten jännän huomion..tosi harva oli tähän "kehdannut/uskaltanut" vastata mustana!
Meillä miehelle jää käteen n- 1400 euroa kuussa ja mulla noin 700-800 e palkkatuloja plus siihen kodinhoitotuki! oon pph! se vaan joskus nyppii että sian äipparahaa suunnillen samanveran kun nyt palkaa! mutta haluan kotona! mutta ilman tätä työtä se ei onnistuis!
kyllä me pärjätään mutta ei tässä juhlita!
 
joopa joo naiset
eli lopputulemana tästä voidaan vetää johtopäätös että
täällä palstalle hengailevat naiset elää miehensä rahoilla ja parhaimmat
tienistit eivät ole aiheutuneet koulutuksenn vaan seksi ja kakarojen kautta.

Eikö niin naiset.
Kyllä nainenkin voi osallistua lainan lyhentämiseen, sähkölaskuun ja
autokuluihin- näkis vaan.

Lapsilisänhän kuuluu muijalle, vaikka tarviihan ne lapsetkin lämpöä.

Tätähän se on tasa-arvo.
 
Kundi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 14:21 Jasmiina kirjoitti:
Mun mies tienaa 4300 ja mä oon tosi tyytyväinen.
Osti mulle bemarin kun tein sille vauvan.
No saahan se asua mun ex-miehen rakentamassa talossa.

Mun mielestä naisen ei kannata rakennella uraa vaan
pysyä hyvän näköisenä.
Mä ainakin oon tehnyt sillä paremman tilin kun mun
opiskeluilla. Ja onhan se kivaa kun miehet jaksaa olla kiinnostuneita.

Siis selluloosat pois tytöt ja kunnon uramiehiä metsästämään.
No et sitte tehny ityselles sitä vauvaa :/ Bemari vauvasta, voi jestas sentään. Niin ja aika per.aukinen toi sun mieskaveris on. Sitte vasta kun kundin tulot menee yli kympin niin voisit kehuskellaki saaliillas. Luultavasti et sitte oo vielä tarpeeks kovas kunnos, kun pitää köyhien kaa styylata B) ja rikkaat uramiehet ei oo kiinnostunu B)
 
just me
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 12:14 joopa joo naiset kirjoitti:
eli lopputulemana tästä voidaan vetää johtopäätös että
täällä palstalle hengailevat naiset elää miehensä rahoilla ja parhaimmat
tienistit eivät ole aiheutuneet koulutuksenn vaan seksi ja kakarojen kautta.

Eikö niin naiset.
Kyllä nainenkin voi osallistua lainan lyhentämiseen, sähkölaskuun ja
autokuluihin- näkis vaan.

Lapsilisänhän kuuluu muijalle, vaikka tarviihan ne lapsetkin lämpöä.

Tätähän se on tasa-arvo.
No ei ihan kaikki naiset sentään.. vaikka täytyy myöntää, että näitä tekstejä lukiessa sellainen kuva kyllä vähän tuleekin.

Itse tienaan nettona vajaat pari tonnia kuukaudessa ja autokuluja lukuunottamatta kaikki muut kulut laitetaan täysin tasapuolisesti puoliksi. Autokulut maksaa mies, mutta se onkin sitten ainoa tapa, jolla kompensoimme tuloerojamme. Mutta hänhän sillä sitten vain ajeleekin... itse käytän bussia, mikäli omiin menoihini kulkupeliä tarvitsen.
 
En tiedä
Ei aavistustakaan. Kun tuota k-hoidontuen lisäosaa varten piti toimittaa tuloselvitykset kelalle niin mieheni ei antanut minun viedä papereita sinne kun ei kuulu mulle kuulemma sen tulot! "jotkut asiat ovat henkilökohtaisia" sanoo hän! Aikamoinen perheriita saatiin aikaiseksi, mutta alistuin sitten kohtalooni ja mies vei paperit kelalle. Sitten soittivat sieltä mulle että osingoistakin pitäisi selvitykset saada. Sanoin miehelle, että alapas toimittaa. Että tällaista elämää meillä.
 
tasaarvo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2007 klo 12:13 mä kirjoitti:
Käteen jää mierheltä 3200 mulla on tuloja 800 kätteen
Tässä taasen hyvä esimerkki tasa-arvosta.

Ku miehes saa asunnon maksettua potkase pellolle ja tee kunnon tili.

Täällä retostellaa miesten tuloilla ja miehet käy töissä

Illalla jäkätetäänkin sitten tekemättömistä kotitöistä eikö niin.....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2007 klo 22:06 En tiedä kirjoitti:
Ei aavistustakaan. Kun tuota k-hoidontuen lisäosaa varten piti toimittaa tuloselvitykset kelalle niin mieheni ei antanut minun viedä papereita sinne kun ei kuulu mulle kuulemma sen tulot! "jotkut asiat ovat henkilökohtaisia" sanoo hän! Aikamoinen perheriita saatiin aikaiseksi, mutta alistuin sitten kohtalooni ja mies vei paperit kelalle. Sitten soittivat sieltä mulle että osingoistakin pitäisi selvitykset saada. Sanoin miehelle, että alapas toimittaa. Että tällaista elämää meillä.
No huh huh! Aika yhteistä perhe-elämää vietätte... :eek:
 
Vipsu
Meillä miehelle jää käteen n. 2900 ? ja minulle kodinhoidontuki n. 280 ?. Lapsia on kaksi ja kolmas tulossa. Tällä hetkellä mies hoitaa pääasiassa kaikki laskut. Tullaan ihan hyvin toimeen, vaikka etenkin vakuutusmaksujen napsahtaessa yhdellä kertaa täytyy vyötä kiristää. Elämme aika lailla kädestä suuhun. :whistle:
 
harmailija myös
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 13:02 harmaa tässä kirjoitti:
170 000 e/ vuodessa.
Meillä ukko tienaa melki saman verran + omat tienestit :) Mutta paljon mitään ei käteen silti jää. Rakennetaan taloo (ilman lainaa!!) ja "palkasta" menee suurin osa taloon, lisäks laskut päälle. Kaipa tää helpottaa sitten kun saadaan talo kuntoon. Ja ihan tavalliset rottanat seisoo pihas jokka kuluttaa bensaa, et ei mitään mersuja ja bemareita...niinku joillakin tuntuu olevan.
 
leskenlehti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 05:03 Hyvää Joulua kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 10:27 tammitar kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 16:09 sanskuu kirjoitti:
Miehellä jää käteen 2000 e kk ja mulle 1400 e käteen kk
ONNEKSI OLKOON!SAMAT RAHAT MEILLÄ ,miehelle jää n.2200e ,minulle se 1400 ja rapiat.........tiukkaa on kun asuntolaina,autolaina,opintolaina ja muutakin lainaa...ilman lainoja tilanne olisi tosi hyvä.2lasta....matkusteluja turha haaveilla.Mutta toimeen tullaan nippanappa. :\|
Sen siitä saa kun ottaa asuntolainaa...Lainaa ei kannata ottaa jos haluaa elää kunnolla! Kyllä noilla tuloilla kävisi vaikka ulkomailla joka toinen kuukausi! :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
Meillähän ei tienata!
Kyllähän sitä vuokraakin täytyy yhtälailla maksella,jos meinaa että on katto pään päällä. Ja mun mielestä vuokrat on aikalailla pilvis joissakin paikkakunnilla.. Et samalla rahalla vois maksella omaansa pois ja sitten kun sen OMAN on maksanu niin eipä tertte vuokria ja mitään lainoja maksella B) ..mutta kukin tyylillään.
 

Yhteistyössä