Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:50000 euroa, heitti mies tässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Realismia:Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:50000 euroa, heitti mies tässä.
Tihihii, ei riitä millään.
Meillä tehty kattoremontti 15 000 euroa ja lämmitys uusittiin (ei putkia/pattereita) 18 000 euroa.
Sanoisin että hyvinkin 100 000 saa pistää, jos ihan kaikki pitää pistää uusiksi vesi- ja viemäriputkia ja sähkötöitä myöden.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Ihan mahdoton vastata.
Tuskin kannattaa edes aloittaa, jos ei ton verran itse ymmärrä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:riippuu ja roikkuu , hih
yhteen kyselemààmme taloon remonttiarvio oli 250 000 euroa (joo en erehtynyt nollien mààràssà )
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:lähinnä remontin teksivät. mun mies
sen veli(putkimies)
sen isä(rakentanut 2 taloa)
mä maalaus ja laatotus.. listoitus ym pintaremontti
setä ym moni auttaisi..
mitä yleensä pienen omakotaloon maksaa.. lämpö järjestelmän ja putkituksen uusiminen..
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:lähinnä remontin teksivät. mun mies
sen veli(putkimies)
sen isä(rakentanut 2 taloa)
mä maalaus ja laatotus.. listoitus ym pintaremontti
setä ym moni auttaisi..
mitä yleensä pienen omakotaloon maksaa.. lämpö järjestelmän ja putkituksen uusiminen..
Alkuperäinen kirjoittaja Realismia:Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:50000 euroa, heitti mies tässä.
Meillä tehty kattoremontti 15 000 euroa ja lämmitys uusittiin (ei putkia/pattereita) 18 000 euroa.
Sanoisin että hyvinkin 100 000 saa pistää, jos ihan kaikki pitää pistää uusiksi vesi- ja viemäriputkia ja sähkötöitä myöden.
Alkuperäinen kirjoittaja tea:meidän kattoremppa maksoi alle 4000, lämmitys uusittiin 8000 eurolla, myös osa putkista.
maksaa ties mitä, jos maksaa turhasta..
Alkuperäinen kirjoittaja tea:Alkuperäinen kirjoittaja Realismia:Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:50000 euroa, heitti mies tässä.
meidän kattoremppa maksoi alle 4000, lämmitys uusittiin 8000 eurolla, myös osa putkista.
Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja tea:meidän kattoremppa maksoi alle 4000, lämmitys uusittiin 8000 eurolla, myös osa putkista.
Ja sillä ei oo yhtään merkitystä, mikä on sitten käyttökulut?
Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja tea:meidän kattoremppa maksoi alle 4000, lämmitys uusittiin 8000 eurolla, myös osa putkista.
Ja sillä ei oo yhtään merkitystä, mikä on sitten käyttökulut?