paljonko lapsenvahdille palkkaa?

  • Viestiketjun aloittaja leppä
  • Ensimmäinen viesti
leppä
en tiedä olen aikasemmin lahjonut vain pikkusiskoani =)
15-vuotias tyttö olisi siis lauantaina tulossa vahtiin mun 7-vuotiasta klo 20-03 väliseksi ajaksi.. hänellä itsellään ei ollut mitään vaatimusta rahan suhteen, enkä todella tiedä näiden taksojen hinnoistayhtän mitään..
kellään kokemusta
 
gemma
Ite oon nyt 18v ja oon 16vstä asti käyny hoitaa (etukäteen tuntemattomien ihmisten) lapsia, alkuun mulle maksettiin 6?/tunti, nykyään (ku oon niin pro ja hoitanu kauan samoja lapsia:D) saan 8?/h.

MLL:n sivuilta voit kattoo jonkun suosituspalkan tms., se oli muistaakseni joku 6,5?/h ainakin silloin kun nää hoitohommat alotin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja gemma:
Ite oon nyt 18v ja oon 16vstä asti käyny hoitaa (etukäteen tuntemattomien ihmisten) lapsia, alkuun mulle maksettiin 6?/tunti, nykyään (ku oon niin pro ja hoitanu kauan samoja lapsia:D) saan 8?/h.

MLL:n sivuilta voit kattoo jonkun suosituspalkan tms., se oli muistaakseni joku 6,5?/h ainakin silloin kun nää hoitohommat alotin.
kiitos =) tämäkin neiti on täysin vieras meille vielä, tänään tulossa tutustuun ja lupautui jo ihan vakituiseksi hoitajaksi neidille.
 
ap
niin mäkin muuten mietin sitä että tähän on helkutin helppoo kun neiti menee viimestään kymmeneltä nukkuun eikä tod heräile sen jälkeen.
ja kyllähän me tälle teinille kaappiin jotain syötävääkin hankitaan ettei nälissään tartte olla.
huoh en ois uskonut että tästä ressin saa
 
miw
Alkuperäinen kirjoittaja gemma:
Ite oon nyt 18v ja oon 16vstä asti käyny hoitaa (etukäteen tuntemattomien ihmisten) lapsia, alkuun mulle maksettiin 6?/tunti, nykyään (ku oon niin pro ja hoitanu kauan samoja lapsia:D) saan 8?/h.

MLL:n sivuilta voit kattoo jonkun suosituspalkan tms., se oli muistaakseni joku 6,5?/h ainakin silloin kun nää hoitohommat alotin.
maksatko itse verot?
 
tuo
tuo on kuitenkin 7h minkä on lapsesta vastuussa, vaikka saisikin itse nukkua niin ei se vapaa-aikaa silti ole. 20 aivan liian vähän, 30e vähän sinnepäin. Itse antaisin 30-40e ja ostaisin vaikka limsaa, sipsejä ja vuokraleffan tms ajankuluksi ja "bonukseksi"
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin mäkin muuten mietin sitä että tähän on helkutin helppoo kun neiti menee viimestään kymmeneltä nukkuun eikä tod heräile sen jälkeen.
ja kyllähän me tälle teinille kaappiin jotain syötävääkin hankitaan ettei nälissään tartte olla.
huoh en ois uskonut että tästä ressin saa
Ala stressaa, mielestani 50e on ihan sopiva summa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jentsu:
kakskymppiä on iso raha 15 vuotiaalle
"..Kaksikymppiä on iso raha vieläkin, mutta teinit eivät tunnu sitä ymmärtävän.." kirjoittaa Timo Parvela kolumnissaan uusimmassa Meidän Perhe lehdessä.

Kyllä mä maksaisin ainakin 50e tuosta 7 tunnin keikasta, vaikka ajoittuukin lapsen nukkumisaikaan.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja gemma:
Ite oon nyt 18v ja oon 16vstä asti käyny hoitaa (etukäteen tuntemattomien ihmisten) lapsia, alkuun mulle maksettiin 6?/tunti, nykyään (ku oon niin pro ja hoitanu kauan samoja lapsia:D) saan 8?/h.

MLL:n sivuilta voit kattoo jonkun suosituspalkan tms., se oli muistaakseni joku 6,5?/h ainakin silloin kun nää hoitohommat alotin.
Olethan myös katsonut miten tää verotuspuoli menee? Mielestäni MLL-n hoitajat maksaa veroa. Sitä en tiedä, hoitavatko hoitajat itse veron vai miten nykyään.
 
20 euroa ja 7h. 50e ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja jentsu:
niin siis maksat varmaabn ihan harmaana sen palkan? silloin ei kyl kantsi mitään mll taulukoita tuijotella. kakskymppiä on iso raha 15 vuotiaalle
20 iso raha 15 vuotiaalle? ei 15v välttämättä asu edes enää kotona ja on vastuussa itsestään. Ehkä rahoittaa hoitamalla lapsia omat menonsa ja vuokransa? Ota myöskin huomioon että yöaika ja taksat korkeammat. Taksikin jo maksaa yli tuon summan.
 

Yhteistyössä