paljonko lapsenvahdille palkkaa?

  • Viestiketjun aloittaja leppä
  • Ensimmäinen viesti
gemma
Alkuperäinen kirjoittaja 3lapsen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja leppä:
en tiedä olen aikasemmin lahjonut vain pikkusiskoani =)
15-vuotias tyttö olisi siis lauantaina tulossa vahtiin mun 7-vuotiasta klo 20-03 väliseksi ajaksi.. hänellä itsellään ei ollut mitään vaatimusta rahan suhteen, enkä todella tiedä näiden taksojen hinnoistayhtän mitään..
kellään kokemusta
Huh, mitä vastauksia. Kyse on 7-VUOTIAASTA!! Eli käytännössä ei ole mitenkään hoidettava. Mä ottaisin heti meille yöksi 7vuotiaan jos saisin siitä 20e. (itse en vois mennä kun on omia lapsia)

Tosiaan rahanarvo on näköjään sumentunut...


Oisko sit ok et sun lapset menis hoitaa tota tyttöö toks ajaks tolla rahalla?? (Käytä mielikuvitustas jos ne kersas on nuorempia)

Ja menisitkö ite yötöihin alle 3 euron tuntipalkalla?!?!?!
 
Meillä
Naapurintyttö on katsonut lapsiamme ihan mielellään tuollaisella 5e tuntipalkalla, tosiaan tuollaisia alakouluikäisiä kaks kipaletta ja lapsenvahti lukiossa. Yhden 7v katsomisesta varmasti 5e tunnilta riittää.
 
gemma
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:
Naapurintyttö on katsonut lapsiamme ihan mielellään tuollaisella 5e tuntipalkalla, tosiaan tuollaisia alakouluikäisiä kaks kipaletta ja lapsenvahti lukiossa. Yhden 7v katsomisesta varmasti 5e tunnilta riittää.
Mut entäs se yötyölisä?:) Maksetaanhan aikuisillekin yö- ja iltatöistä enemmän, MIKSEI NUORILLE?!?!?!?! Tää on taas tätä ikärasismia:((((
 
Meillä
Alkuperäinen kirjoittaja gemma:
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:
Naapurintyttö on katsonut lapsiamme ihan mielellään tuollaisella 5e tuntipalkalla, tosiaan tuollaisia alakouluikäisiä kaks kipaletta ja lapsenvahti lukiossa. Yhden 7v katsomisesta varmasti 5e tunnilta riittää.
Mut entäs se yötyölisä?:) Maksetaanhan aikuisillekin yö- ja iltatöistä enemmän, MIKSEI NUORILLE?!?!?!?! Tää on taas tätä ikärasismia:((((
No juu joo, jos rupeaa sitten viralliseen työsuhteeseen niin varmaan niin. Mutta oikeasti "taskurahana" ilman veroja työn vaativuuteen nähden on musta aika hyvä palkka. Eipä nuo yö- ja iltalisät oo edes lääkäreillä kovin isoja lisiä ja joutuvat tekemään muutakin kun katsomaan telkkaria ja olemaan varalta paikalla. Eli mun mielestä hyvin pienten lasten päivähoito on vaativampaa kuin kouluikäisen yöpäivystys... Ja ainakin tuo naapurintyttö on ollut varsin tyytyväinen tuohon, tullut ainakin hyvin mielellään aina kun on kysytty.
 

Yhteistyössä