paljonko kirjan postittaminen maksaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
´Heti jos on vähänkään paksumpi tai painavampi kirja, niin postimaksu on yllättävän paljon, jos ei siis mahdu siitä "postiluukkumallista" kuori. :/ Kirpparilla sain juuri myytyä aika hyvin kirjoja, varmaan 30 kirjaa meni parissa tunnissa, sekalaista satoa =)
 
mä vaan sillä aattelin, et viittiikö niitä kukaan ostaa jos postikulut on kamalat..mut tosiaan jos alle vitosella sais lähetettyä, niin sit vois kaupatakkin..tai siis postikulujen hinnalla oikeastaan pistää menemään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
mä vaan sillä aattelin, et viittiikö niitä kukaan ostaa jos postikulut on kamalat..mut tosiaan jos alle vitosella sais lähetettyä, niin sit vois kaupatakkin..tai siis postikulujen hinnalla oikeastaan pistää menemään :D

Meillä oli huutonetissä kirjoja jonkun verran, siellä enimmäkseen taitaa pyöriä ensipainoksista kauppa, ei niinkään kelpaa muut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
mä vaan sillä aattelin, et viittiikö niitä kukaan ostaa jos postikulut on kamalat..mut tosiaan jos alle vitosella sais lähetettyä, niin sit vois kaupatakkin..tai siis postikulujen hinnalla oikeastaan pistää menemään :D

pistäs listaa tulemaan niin katotaan mitä kauppoja tehdään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
mä vaan sillä aattelin, et viittiikö niitä kukaan ostaa jos postikulut on kamalat..mut tosiaan jos alle vitosella sais lähetettyä, niin sit vois kaupatakkin..tai siis postikulujen hinnalla oikeastaan pistää menemään :D

pistäs listaa tulemaan niin katotaan mitä kauppoja tehdään :D

juu, mä pistän ku ehdin kattomaan noi läpi, huomenna vois olla aikaa :D

nyt en ehdi, ku pitää kahvia mennä keittää ja kohta lähteä töihin..

 

Yhteistyössä