Mietin vaan ku aattelin tuolta osan raivata pois, niin kannattaako niitä kaupata tuolla kirpparilla, kuinka kalliiks tulee lähettäminen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mä vaan sillä aattelin, et viittiikö niitä kukaan ostaa jos postikulut on kamalat..mut tosiaan jos alle vitosella sais lähetettyä, niin sit vois kaupatakkin..tai siis postikulujen hinnalla oikeastaan pistää menemään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mä vaan sillä aattelin, et viittiikö niitä kukaan ostaa jos postikulut on kamalat..mut tosiaan jos alle vitosella sais lähetettyä, niin sit vois kaupatakkin..tai siis postikulujen hinnalla oikeastaan pistää menemään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mä vaan sillä aattelin, et viittiikö niitä kukaan ostaa jos postikulut on kamalat..mut tosiaan jos alle vitosella sais lähetettyä, niin sit vois kaupatakkin..tai siis postikulujen hinnalla oikeastaan pistää menemään![]()
pistäs listaa tulemaan niin katotaan mitä kauppoja tehdään![]()