Meneekö kirpparilla kaupaksi...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kemeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kemeli

Vieras
..vähän käytetyt/uudet, muodikkaat aikuisten vaatteet?

Olisi tuossa valmiina läjä pikkutytön vaatteita (esim. reimatecin talvihaalaria ym.), ja tekisi mieleni niitä kirpparilla kaupata. En tiedä kuitenkaan kannattaako pelkästään noiden takia mennä (kun pöytämaksutkin on aika isoja), joten mietin, että tekisikö kauppansa myös nuo aikuisten vaatteet. tulee hamstrattua aika paljon vaatetta ja osa jää aika vähälle käytölle..
 
Mulla on just pöytä paraikaa ja aikuisten vaatteet viedään käsistä =) Varsinkin kun mulla on jotain 46-48 koon vaatteita ollu mitä oon käyttäny viimeisilläni raskaana niin ne on kovaa huutoa. Viimeks lastenvaatteet jäi käsiin enkä tajunnu viedä aikuisten vaatteita, onneks nyt tein toisin päin ja alan täyttämään tyhjää pöytää nyt lasten vaatteilla =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No eikö sillä reimatecin talvihaalarilla jo melkeen kata sen pöytävuokran? :)

Jotta joo, kyllä mä veisin ne aikuistenkin vaatteet ja pistäsin kojun pystyyn :)

Ainakin täällä Tampereella useiden kirppiksien pöytävuokrat on yli 30?.
En ikinä ostaisi mitään käytettyä haalaria niin kalliilla. En ymmärrä ihmisiä jotka laittaa tollaisilla hinnoilla tavaraa kirppikselle. Tiijän joo et Reiman vaatteet n kalliita, mutta käytetty on aina käytetty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No eikö sillä reimatecin talvihaalarilla jo melkeen kata sen pöytävuokran? :)

Jotta joo, kyllä mä veisin ne aikuistenkin vaatteet ja pistäsin kojun pystyyn :)

Ainakin täällä Tampereella useiden kirppiksien pöytävuokrat on yli 30?.
En ikinä ostaisi mitään käytettyä haalaria niin kalliilla. En ymmärrä ihmisiä jotka laittaa tollaisilla hinnoilla tavaraa kirppikselle. Tiijän joo et Reiman vaatteet n kalliita, mutta käytetty on aina käytetty.

Mä olen ostanut käytetyn, hyväkuntoisen reimatecin 18 eurolla...ja 20 eurolla uutta vastaavan remun setin.

Jos uusi maksaa uutena 100? ja sen saa loistokuntoisena 18-20? hintaan niin juuh, kyllä mä ostan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No eikö sillä reimatecin talvihaalarilla jo melkeen kata sen pöytävuokran? :)

Jotta joo, kyllä mä veisin ne aikuistenkin vaatteet ja pistäsin kojun pystyyn :)

Ainakin täällä Tampereella useiden kirppiksien pöytävuokrat on yli 30?.
En ikinä ostaisi mitään käytettyä haalaria niin kalliilla. En ymmärrä ihmisiä jotka laittaa tollaisilla hinnoilla tavaraa kirppikselle. Tiijän joo et Reiman vaatteet n kalliita, mutta käytetty on aina käytetty.

Mä olen ostanut käytetyn, hyväkuntoisen reimatecin 18 eurolla...ja 20 eurolla uutta vastaavan remun setin.

Jos uusi maksaa uutena 100? ja sen saa loistokuntoisena 18-20? hintaan niin juuh, kyllä mä ostan :)


Itse en ikinä maksa kirpparilla mistään yli 10?, ja silläkin olen löytänyt tosi priima kuntoisia Reiman haalareita. Kun jaksaa kierellä niin löytöjä tekee.
 
Samaa mieltä kuin chef. En tajua tota asennetta... että "en ikinä maksais kirpparilla 10e ulkoilupuvusta"... Menettekö mielummin ostamaan sen vaikka 60e:lla viereisestä kaupasta, ja parin käytön/pesun jälkeen se on täsmälleen saman näköinen. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No eikö sillä reimatecin talvihaalarilla jo melkeen kata sen pöytävuokran? :)

Jotta joo, kyllä mä veisin ne aikuistenkin vaatteet ja pistäsin kojun pystyyn :)

Ainakin täällä Tampereella useiden kirppiksien pöytävuokrat on yli 30?.
En ikinä ostaisi mitään käytettyä haalaria niin kalliilla. En ymmärrä ihmisiä jotka laittaa tollaisilla hinnoilla tavaraa kirppikselle. Tiijän joo et Reiman vaatteet n kalliita, mutta käytetty on aina käytetty.

Mä olen ostanut käytetyn, hyväkuntoisen reimatecin 18 eurolla...ja 20 eurolla uutta vastaavan remun setin.

Jos uusi maksaa uutena 100? ja sen saa loistokuntoisena 18-20? hintaan niin juuh, kyllä mä ostan :)


Itse en ikinä maksa kirpparilla mistään yli 10?, ja silläkin olen löytänyt tosi priima kuntoisia Reiman haalareita. Kun jaksaa kierellä niin löytöjä tekee.

Tota...kyllä homma nyt menee niin, että jos joku niin minä kiertelen ja PALJON. Kierrän kirppiksiä yleensä joka viikko, parhaimmillaan 3 kertaa viikossa, eikä IKINÄ ole tullut hyväkuntoista vastaan 10?.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No eikö sillä reimatecin talvihaalarilla jo melkeen kata sen pöytävuokran? :)

Jotta joo, kyllä mä veisin ne aikuistenkin vaatteet ja pistäsin kojun pystyyn :)

Ainakin täällä Tampereella useiden kirppiksien pöytävuokrat on yli 30?.
En ikinä ostaisi mitään käytettyä haalaria niin kalliilla. En ymmärrä ihmisiä jotka laittaa tollaisilla hinnoilla tavaraa kirppikselle. Tiijän joo et Reiman vaatteet n kalliita, mutta käytetty on aina käytetty.

Kuule joku pyysi Ticket to heavenin haalarista 70? kirpputorilla, eikä edes ollut hyvässä kunnossa :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Ota joku kaveriksi niin saatte puolitettua pöydän hinnan.

tätä mä vähän ehdotin mun kaverille, mutta se pelkäs, että sen kamat pöllitään sieltä. Ja ne pöydät on niin pieniä, että aika lailla saa sulloa, kun kahden kamat laittaa

 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No eikö sillä reimatecin talvihaalarilla jo melkeen kata sen pöytävuokran? :)

Jotta joo, kyllä mä veisin ne aikuistenkin vaatteet ja pistäsin kojun pystyyn :)

Ainakin täällä Tampereella useiden kirppiksien pöytävuokrat on yli 30?.
En ikinä ostaisi mitään käytettyä haalaria niin kalliilla. En ymmärrä ihmisiä jotka laittaa tollaisilla hinnoilla tavaraa kirppikselle. Tiijän joo et Reiman vaatteet n kalliita, mutta käytetty on aina käytetty.

Mä olen ostanut käytetyn, hyväkuntoisen reimatecin 18 eurolla...ja 20 eurolla uutta vastaavan remun setin.

Jos uusi maksaa uutena 100? ja sen saa loistokuntoisena 18-20? hintaan niin juuh, kyllä mä ostan :)


Itse en ikinä maksa kirpparilla mistään yli 10?, ja silläkin olen löytänyt tosi priima kuntoisia Reiman haalareita. Kun jaksaa kierellä niin löytöjä tekee.

Tota...kyllä homma nyt menee niin, että jos joku niin minä kiertelen ja PALJON. Kierrän kirppiksiä yleensä joka viikko, parhaimmillaan 3 kertaa viikossa, eikä IKINÄ ole tullut hyväkuntoista vastaan 10?.


Kaupungeista ei löydäkkään. Itse kiertelen paljon pikkukylien kirppiksiä, siellä hinnat puolet vähemmän kun kaupungissa. Sieltä olen itse ostanut reimatecin 86cm haalarin ja ulkoilupuvun 90cm hintaan 10e. molemmat olivat olleet nähtävästi yhdellä lapsella, täysin ehjiä ja siistejä.
Kannattaa siis lähteä katselemaan maalaismaisemia ja kierrellä samalla kirppiksiä.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No eikö sillä reimatecin talvihaalarilla jo melkeen kata sen pöytävuokran? :)

Jotta joo, kyllä mä veisin ne aikuistenkin vaatteet ja pistäsin kojun pystyyn :)

Ainakin täällä Tampereella useiden kirppiksien pöytävuokrat on yli 30?.
En ikinä ostaisi mitään käytettyä haalaria niin kalliilla. En ymmärrä ihmisiä jotka laittaa tollaisilla hinnoilla tavaraa kirppikselle. Tiijän joo et Reiman vaatteet n kalliita, mutta käytetty on aina käytetty.

Mä olen ostanut käytetyn, hyväkuntoisen reimatecin 18 eurolla...ja 20 eurolla uutta vastaavan remun setin.

Jos uusi maksaa uutena 100? ja sen saa loistokuntoisena 18-20? hintaan niin juuh, kyllä mä ostan :)


Itse en ikinä maksa kirpparilla mistään yli 10?, ja silläkin olen löytänyt tosi priima kuntoisia Reiman haalareita. Kun jaksaa kierellä niin löytöjä tekee.

Tota...kyllä homma nyt menee niin, että jos joku niin minä kiertelen ja PALJON. Kierrän kirppiksiä yleensä joka viikko, parhaimmillaan 3 kertaa viikossa, eikä IKINÄ ole tullut hyväkuntoista vastaan 10?.


Kaupungeista ei löydäkkään. Itse kiertelen paljon pikkukylien kirppiksiä, siellä hinnat puolet vähemmän kun kaupungissa. Sieltä olen itse ostanut reimatecin 86cm haalarin ja ulkoilupuvun 90cm hintaan 10e. molemmat olivat olleet nähtävästi yhdellä lapsella, täysin ehjiä ja siistejä.
Kannattaa siis lähteä katselemaan maalaismaisemia ja kierrellä samalla kirppiksiä.:)

No sitten menee bensoihin jo sen 8?, jotta ei kannata :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No eikö sillä reimatecin talvihaalarilla jo melkeen kata sen pöytävuokran? :)

Jotta joo, kyllä mä veisin ne aikuistenkin vaatteet ja pistäsin kojun pystyyn :)

Ainakin täällä Tampereella useiden kirppiksien pöytävuokrat on yli 30?.
En ikinä ostaisi mitään käytettyä haalaria niin kalliilla. En ymmärrä ihmisiä jotka laittaa tollaisilla hinnoilla tavaraa kirppikselle. Tiijän joo et Reiman vaatteet n kalliita, mutta käytetty on aina käytetty.

Mä olen ostanut käytetyn, hyväkuntoisen reimatecin 18 eurolla...ja 20 eurolla uutta vastaavan remun setin.

Jos uusi maksaa uutena 100? ja sen saa loistokuntoisena 18-20? hintaan niin juuh, kyllä mä ostan :)


Itse en ikinä maksa kirpparilla mistään yli 10?, ja silläkin olen löytänyt tosi priima kuntoisia Reiman haalareita. Kun jaksaa kierellä niin löytöjä tekee.

Tota...kyllä homma nyt menee niin, että jos joku niin minä kiertelen ja PALJON. Kierrän kirppiksiä yleensä joka viikko, parhaimmillaan 3 kertaa viikossa, eikä IKINÄ ole tullut hyväkuntoista vastaan 10?.


Kaupungeista ei löydäkkään. Itse kiertelen paljon pikkukylien kirppiksiä, siellä hinnat puolet vähemmän kun kaupungissa. Sieltä olen itse ostanut reimatecin 86cm haalarin ja ulkoilupuvun 90cm hintaan 10e. molemmat olivat olleet nähtävästi yhdellä lapsella, täysin ehjiä ja siistejä.
Kannattaa siis lähteä katselemaan maalaismaisemia ja kierrellä samalla kirppiksiä.:)

No sitten menee bensoihin jo sen 8?, jotta ei kannata :)


Juu, no ei siinä kyllä ole päätäkauten lähtiessä mitään järkeä. Totta puhut. Itse ajelen noilla maaseuduilla muutenkin niin matkalla on hyvä poiketa. :)
 

Similar threads

A
Viestiä
7
Luettu
410
Aihe vapaa
rumaruu harmaana
R

Yhteistyössä