PAljonko kaloreita?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ai jaha, meikä ois tehny ilman rasvaa ja rasvattomaan maitoon, sokerittomana... tiedä sitä sit. noi reseptit ei oo tuttuja. laihispannarissa ei kai sit oo niin ylen määrin kaloreita?

Miten muuten laihispannari tehdään? Onko se hyvää? Kyllähän tossa on noita kaikkia paljon mut en ole ajatellut että esim. 100g rasvaa olisi Paljon. Uusi pannukakun luotto-ohje siispä haettava. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
tossa ohjeessahan on 8dl maitoa, 100g rasvaa, 4dl vehnäjauhoa, 1,5dl sokeria ja 2 munaa. mausteaineet päälle.

Niinpä, järkysti rasvaa ja sokeria. Miksi valkoista vehnää, mihin sitä tarvitaan?

Kalorilaskurin mukaan tässä reseptissä on n. 2500 kcal eli kolmasosa siitä on n. 830 kcal

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Miten muuten laihispannari tehdään? Onko se hyvää? Kyllähän tossa on noita kaikkia paljon mut en ole ajatellut että esim. 100g rasvaa olisi Paljon. Uusi pannukakun luotto-ohje siispä haettava. :D

sisko opetti kun tarkkaili linjojaan...

LAIHISPANNARI

maitoa
muna
jauhoja

mittoja en muista mutta jos tekee normi ohjeella niin jättää kaiken pahan pois eli sokerin, rasvan, suolan yms. turhan..

ideana että letulle laitetaan jotain mistä se maku. vaikka jotain hedelmäpilttiä ja nam!

Onnistuminen ei riipu siitä onko rasvaa ja sokeria. kokeilkaa.

onko se hyvää? onhan se, samalta maistuu. voi siihen toki hieman sokeria laittaa mutta kyllä se sokeri maistuu siinä päälläkin.

No onhan 100 g nyt aika helvetin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:

onko se hyvää? onhan se, samalta maistuu. voi siihen toki hieman sokeria laittaa mutta kyllä se sokeri maistuu siinä päälläkin.

On tarpeeksi hyvää. Eikä tule örks-olo.

jos tekisin pannaria vaikka vieraille tekisin pohjasta rasvattoman, sokerittoman, suolattoman ja laktoosittoman. panostaisin täytteeseen. jotain marjasurvosta, hedelmäpilttiä (sokeroimaton) ja vähäsokerista kevyt cremeä. naistusko sullekkin? jokainen vois sitten ottaa täytteitä oman maun mukaan.

jos tekisin pannaria vaikka vieraille tekisin pohjasta rasvattoman, sokerittoman, suolattoman ja laktoosittoman. panostaisin täytteeseen. jotain marjasurvosta, hedelmäpilttiä (sokeroimaton) ja vähäsokerista kevyt cremeä. naistusko sullekkin? jokainen vois sitten ottaa täytteitä oman maun mukaan.

Laita vain vähän rasvaa, ei lainkaan sokeria, sopivasti suolaa, sämpyläjauhoja, laktoositon/hyla kannattaa aina jos vieraita. Mut - itse en kyl ikinä tekis vieraille pannaria.

Kiitti kevyemmistä vinkeistä!

Mä olen aina ollut normaalipainoinen (171/65) niin ei ole tullut tutkailtua noita. Olen tosin aina ihmetellyt miksei se 5kg minkä haluaisin pois tipu sitten millään.. Nyt taisi syy löytyä. :D Olisin itse veikannut ehkä viittäsataa kaloria tolle. Joskus helposti uponnut puolikaskin pellillinen. Leivonnaiset ym taitaa olla se mun sokea piste kun hampparit ja muut tiedän mutta joku kuivakakku menee parissa illassa mutustellessa kevyesti.

Kertokaapas vielä joku mistä noin kätevän laskurin löytää, että reseptin mukaan saa laskettua?

sisko opetti kun tarkkaili linjojaan...

LAIHISPANNARI

maitoa
muna
jauhoja

mittoja en muista mutta jos tekee normi ohjeella niin jättää kaiken pahan pois eli sokerin, rasvan, suolan yms. turhan..

ideana että letulle laitetaan jotain mistä se maku. vaikka jotain hedelmäpilttiä ja nam!

Onnistuminen ei riipu siitä onko rasvaa ja sokeria. kokeilkaa.

Siis voi lol, jauhot on pahin, ei rasva..