Masentaa nämä itsekehut! Onko äideillä jokin kilpailu menossa, kuka on laihtunut nopeimmin lähtöpainoonsa? Ja lihavat kyykkyyn!
Jokaisesta lapsesta on jäänyt ylipainoa ja kaikki vaatteet ovat menneet uusiksi moneen kertaan. Vyötäröä ei ole, reidet ovat täynnä suonikohjuja, läskit roikkuvat raskausarpien koristamalla mahalla ja istuvat vaatteet puristavat joka paikasta.
Istuvia housuja ja shortseja ei löydy kaupoista, puserot kiristävät, bikinejä ei voi käyttää ihmisten ilmoilla läskien ja raskausarpien takia, farkuista vain uneksin. 42-44 kokoiselle läskille löytyy vaatekaupoista vain kumilankavyötäröisiä mummohousuja, tyylittömiä hameita ja kammottavia telttapaitoja.
Olen ihan kateellinen teille normaalipainoon päässeille äideille! Menkää te laihat äidit itseenne ja miettikää maailmaa läskin silmin. Laihduttaminen ei ole meille kaikille niin helppoa, kuin annatte täällä ymmärtää!
En usko että täällä kukaan "kehuskelee" kysymys kuului että paljon tuli kiloja ja kuinka lähtenyt,nämä mainitsemasi ihmiset sen asian ilmoitti,ei varmaankaan ollu sulle hen.koht.#&%?$!* vaikka niin tunnuit sen ottavan.Mitä niistä muutamista yli kiloista,eikö se lapsi olen sen arvoista,itselläni jäi raskauskilot laitokselle mutta sitä lähtöpainoa mulla oli omastakin takaa jo melkein kolminumeroinen luku,enkä sitä täällä itke.