moiks
kiloja tuli 18kg jäljellä 1kg itsestään on lähteny vaikka olen syöny ihan mitä mieleen on tullu... tyttö nyt 10kk.
tulipa epäselvästi siis kiloja tuli n.18kg. ja jäljellä on 1kg.Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 18:10 moiks kirjoitti:kiloja tuli 18kg jäljellä 1kg itsestään on lähteny vaikka olen syöny ihan mitä mieleen on tullu... tyttö nyt 10kk.
Masentaa nämä itsekehut! Onko äideillä jokin kilpailu menossa, kuka on laihtunut nopeimmin lähtöpainoonsa? Ja lihavat kyykkyyn!Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2006 klo 21:43 amelie kirjoitti:1. raskaudessa tuli 13 kg,kilot lähti vuoden sisällä synnytyksestä
2. raskaudessa tuli 10kg,sama juttu
3. raskaudessa tuli 17kg,sama juttu edelleen
nykyään olen hoikempi kuin ennen lapsia,hassua...eli ylimääräisiä kiloja ei ole jäänyt.
no mitenkä olet sitten yrittänyt laihduttaa? luulisi jotain yritystä olevan kun noin tyytymätön itseesi olet.Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 16:48 Lihavat kyykkyyn kirjoitti:\Masentaa nämä itsekehut! Onko äideillä jokin kilpailu menossa, kuka on laihtunut nopeimmin lähtöpainoonsa? Ja lihavat kyykkyyn!Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2006 klo 21:43 amelie kirjoitti:1. raskaudessa tuli 13 kg,kilot lähti vuoden sisällä synnytyksestä
2. raskaudessa tuli 10kg,sama juttu
3. raskaudessa tuli 17kg,sama juttu edelleen
nykyään olen hoikempi kuin ennen lapsia,hassua...eli ylimääräisiä kiloja ei ole jäänyt.
Jokaisesta lapsesta on jäänyt ylipainoa ja kaikki vaatteet ovat menneet uusiksi moneen kertaan. Vyötäröä ei ole, reidet ovat täynnä suonikohjuja, läskit roikkuvat raskausarpien koristamalla mahalla ja istuvat vaatteet puristavat joka paikasta.
Istuvia housuja ja shortseja ei löydy kaupoista, puserot kiristävät, bikinejä ei voi käyttää ihmisten ilmoilla läskien ja raskausarpien takia, farkuista vain uneksin. 42-44 kokoiselle läskille löytyy vaatekaupoista vain kumilankavyötäröisiä mummohousuja, tyylittömiä hameita ja kammottavia telttapaitoja.
Olen ihan kateellinen teille normaalipainoon päässeille äideille! Menkää te laihat äidit itseenne ja miettikää maailmaa läskin silmin. Laihduttaminen ei ole meille kaikille niin helppoa, kuin annatte täällä ymmärtää!
Tuskin tässä mistään kilpailusta on kysymys..Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 16:48 Lihavat kyykkyyn kirjoitti:Masentaa nämä itsekehut! Onko äideillä jokin kilpailu menossa, kuka on laihtunut nopeimmin lähtöpainoonsa? Ja lihavat kyykkyyn!
Jokaisesta lapsesta on jäänyt ylipainoa ja kaikki vaatteet ovat menneet uusiksi moneen kertaan. Vyötäröä ei ole, reidet ovat täynnä suonikohjuja, läskit roikkuvat raskausarpien koristamalla mahalla ja istuvat vaatteet puristavat joka paikasta.
Istuvia housuja ja shortseja ei löydy kaupoista, puserot kiristävät, bikinejä ei voi käyttää ihmisten ilmoilla läskien ja raskausarpien takia, farkuista vain uneksin. 42-44 kokoiselle läskille löytyy vaatekaupoista vain kumilankavyötäröisiä mummohousuja, tyylittömiä hameita ja kammottavia telttapaitoja.
Olen ihan kateellinen teille normaalipainoon päässeille äideille! Menkää te laihat äidit itseenne ja miettikää maailmaa läskin silmin. Laihduttaminen ei ole meille kaikille niin helppoa, kuin annatte täällä ymmärtää!
Laski alemmas kuin olen ollut moneen vuoteen, noin 3 kg lähti siis ylimääräistä vauva 1v 1kk, mutta olin tossa painossa jo vauvan ollessa 6 kk... raskauskiloja oli 12 ja oli alatiesynnytys, imetin muuten vain 1,5kk sitten maitoa ei vain millään tullut (tämä on meillä sukuvika jo neljän polven naisilla :'( )Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2006 klo 00:08 vieRas kirjoitti:Miten paljon jäi kiloja raskaudesta. Itselläni vielä 4kg. vauva n. 2,5kk. Raskauskiloja tuli n. 14kg yhteensä. Sektio.
Kertokaa samat lukemat.