Paljonko jäi kiloja raskaudesta

moiks
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 18:10 moiks kirjoitti:
kiloja tuli 18kg jäljellä 1kg itsestään on lähteny vaikka olen syöny ihan mitä mieleen on tullu... tyttö nyt 10kk.
tulipa epäselvästi siis kiloja tuli n.18kg. ja jäljellä on 1kg.
 
ainokainen löllömaha
Mä haluan kertoa että lähtöpaino 48kg,nousi 15kg jäi n.7kg joita en saanut pois ja tuli vähän lisääkin.Toisen kohdalla sain painon samaan mistä lähdinkin.Arvelisin et jos sais n.5-7kg pois niin olisin tyytyväinen.
 
Lihavat kyykkyyn
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2006 klo 21:43 amelie kirjoitti:
1. raskaudessa tuli 13 kg,kilot lähti vuoden sisällä synnytyksestä

2. raskaudessa tuli 10kg,sama juttu ;)

3. raskaudessa tuli 17kg,sama juttu edelleen :)

nykyään olen hoikempi kuin ennen lapsia,hassua...eli ylimääräisiä kiloja ei ole jäänyt.
Masentaa nämä itsekehut! Onko äideillä jokin kilpailu menossa, kuka on laihtunut nopeimmin lähtöpainoonsa? Ja lihavat kyykkyyn!

Jokaisesta lapsesta on jäänyt ylipainoa ja kaikki vaatteet ovat menneet uusiksi moneen kertaan. Vyötäröä ei ole, reidet ovat täynnä suonikohjuja, läskit roikkuvat raskausarpien koristamalla mahalla ja istuvat vaatteet puristavat joka paikasta.

Istuvia housuja ja shortseja ei löydy kaupoista, puserot kiristävät, bikinejä ei voi käyttää ihmisten ilmoilla läskien ja raskausarpien takia, farkuista vain uneksin. 42-44 kokoiselle läskille löytyy vaatekaupoista vain kumilankavyötäröisiä mummohousuja, tyylittömiä hameita ja kammottavia telttapaitoja.

Olen ihan kateellinen teille normaalipainoon päässeille äideille! Menkää te laihat äidit itseenne ja miettikää maailmaa läskin silmin. Laihduttaminen ei ole meille kaikille niin helppoa, kuin annatte täällä ymmärtää!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 16:48 Lihavat kyykkyyn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2006 klo 21:43 amelie kirjoitti:
1. raskaudessa tuli 13 kg,kilot lähti vuoden sisällä synnytyksestä

2. raskaudessa tuli 10kg,sama juttu ;)

3. raskaudessa tuli 17kg,sama juttu edelleen :)

nykyään olen hoikempi kuin ennen lapsia,hassua...eli ylimääräisiä kiloja ei ole jäänyt.
Masentaa nämä itsekehut! Onko äideillä jokin kilpailu menossa, kuka on laihtunut nopeimmin lähtöpainoonsa? Ja lihavat kyykkyyn!

Jokaisesta lapsesta on jäänyt ylipainoa ja kaikki vaatteet ovat menneet uusiksi moneen kertaan. Vyötäröä ei ole, reidet ovat täynnä suonikohjuja, läskit roikkuvat raskausarpien koristamalla mahalla ja istuvat vaatteet puristavat joka paikasta.

Istuvia housuja ja shortseja ei löydy kaupoista, puserot kiristävät, bikinejä ei voi käyttää ihmisten ilmoilla läskien ja raskausarpien takia, farkuista vain uneksin. 42-44 kokoiselle läskille löytyy vaatekaupoista vain kumilankavyötäröisiä mummohousuja, tyylittömiä hameita ja kammottavia telttapaitoja.

Olen ihan kateellinen teille normaalipainoon päässeille äideille! Menkää te laihat äidit itseenne ja miettikää maailmaa läskin silmin. Laihduttaminen ei ole meille kaikille niin helppoa, kuin annatte täällä ymmärtää!
no mitenkä olet sitten yrittänyt laihduttaa? luulisi jotain yritystä olevan kun noin tyytymätön itseesi olet.
 
pieni pesusieni
kiloja kerty ekan aikaan noin 14kg ja "miinuksilla" olin esikoisen ollessa 3kk ikäinen.
Toisen kerran kiloja tuli n.9kg ja "miinuksille" pari kiloa on tässä pikku hiljaa päässyt..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 16:48 Lihavat kyykkyyn kirjoitti:
Masentaa nämä itsekehut! Onko äideillä jokin kilpailu menossa, kuka on laihtunut nopeimmin lähtöpainoonsa? Ja lihavat kyykkyyn!

Jokaisesta lapsesta on jäänyt ylipainoa ja kaikki vaatteet ovat menneet uusiksi moneen kertaan. Vyötäröä ei ole, reidet ovat täynnä suonikohjuja, läskit roikkuvat raskausarpien koristamalla mahalla ja istuvat vaatteet puristavat joka paikasta.

Istuvia housuja ja shortseja ei löydy kaupoista, puserot kiristävät, bikinejä ei voi käyttää ihmisten ilmoilla läskien ja raskausarpien takia, farkuista vain uneksin. 42-44 kokoiselle läskille löytyy vaatekaupoista vain kumilankavyötäröisiä mummohousuja, tyylittömiä hameita ja kammottavia telttapaitoja.

Olen ihan kateellinen teille normaalipainoon päässeille äideille! Menkää te laihat äidit itseenne ja miettikää maailmaa läskin silmin. Laihduttaminen ei ole meille kaikille niin helppoa, kuin annatte täällä ymmärtää!
Tuskin tässä mistään kilpailusta on kysymys..

Joillekin tuo laihduttaminen/laihtuminen vain on niin helppoa.
Tuskin he vastatessaan ketäänn halusivat loukata/masentaa.

Itse olen joka raskauden alussa(5kpl) ja jälkeen ollut reilusti ylipainoinen.
Mutta sitten synnytettyäni ja imetyksen loputtua, olen joutunut kilojen pudotus kamppailuun. Eikä todellakaan ole ollut helppoa.
Paino, kun ei poppakonstein tipu ja itsekuri on löyhä.
Mihinkään ihmelukemiin en ole vielä päässyt.
Mutta tarkoitus olisi taas kamppailu aloittaa, kun tämän kertainen masukki syntyy ja saa hieman ikää itselleen.

Tuleva pudottelija, josta saa tsemppaajan ja kaverin laihdutukseen
siis täällä
:wave:
Tosin vasta loppuvuodesta sitten tai ensi vuoden alusta..

Nyt kun menen raskausviikoilla 29+5.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2006 klo 00:08 vieRas kirjoitti:
Miten paljon jäi kiloja raskaudesta. Itselläni vielä 4kg. vauva n. 2,5kk. Raskauskiloja tuli n. 14kg yhteensä. Sektio.

Kertokaa samat lukemat.
Laski alemmas kuin olen ollut moneen vuoteen, noin 3 kg lähti siis ylimääräistä vauva 1v 1kk, mutta olin tossa painossa jo vauvan ollessa 6 kk... raskauskiloja oli 12 ja oli alatiesynnytys, imetin muuten vain 1,5kk sitten maitoa ei vain millään tullut (tämä on meillä sukuvika jo neljän polven naisilla :'( )
 
Mulle tuli ekasta n.30kg jälkitarkastukseen mennes oli tippunut 15kg ja toisest tuli 20kg ja nyt kun lapset 5v. ja 3.5v. niin jäljellä 10kg, mut lähtöpainoon en ikinä itteeni saa enkä oikeestaan haluukka ku olin nii pieni sillo (45kg)!
 
Raskauskilot
Lähtöpainosta 57 kg tuli lisää 13 kiloa ja lapsen synnyttyä ja imetyksen sekä reippaan ulkoilun ansiosta painoa jäi jäljelle n. 6 kk kuluttua 47 kg...ihana olo mutta pikku hiljaa tässä palataan takaisin normaaleihin mittoihin eli reiluun 50. Kyllä luonto hoitaa liikakilot:)
 
No kahdessa ekassa raskaudessa tuli kiloja vaan jotai 10-13, mut nytte tässä kolmannessa tuli 18 kiloa ja siitä on vielä jäljellä jotain kuus kiloa. Vauva on 2kuukautta, mutta sen verran tuo kolmas raskaus teki tuhojaan, että en ole lainkaan entisen näköinen. Vatsassa roikkuu läskireppu ja reidet on karmeeta silkkaa läskisoosia. Kova pala mulle, kun olin ennen hoikka. Tässä on rehellinen vastaus.
 
Nimetön

Raskauden aikana paino nousi n.20 kg ja vieläkin siitä on pari kiloa jäljellä,vaikka "vauvani" on jo 1v. 2kk.

Kyllä vähän masensi laitoksella,kun lähtöpäivänä eräs huoneeni äideistä noin vain vetäisi "entiset" housunsa jalkaansa..ja mulla oli kamala reppu vaan mahan kohdalla :'( Onhan se vieläkin, mut huomattavasti pienenpi ku silloin.
 

Yhteistyössä