hese
Mulle tuli kiloja 13. Synnytyksessa lähti 11kg. Yksi kuukausi meni niin mahduin jo vanhoihin farkkuihini. Nyt poika 4kk ja minä hoikempi kuin ennen raskautta.. imetys kuluttaa kaloreja.
Ei se laihtuminenkaan välttämättä kivaa ole. Itselläni painoa tuli raskauden aikana vajaa 10 kiloa, 7 kk lapsen syntymän jälkeen paino oli pudonnut reilut 30 kiloa siitä mitä olin ennen raskautta, eli luut paistoi joka paikasta läpi ja vaatteet näytti siltä niinkuin ois hengarissa roikkuneet ja tämän myötä ainanainen palelu ja väsymys myös päällä. Hiukset väheni sen myötä myös. Siinä vaiheessä oisin ilomielin ottanut niitä lisäkiloja.. Nyt kylläkin onneksi paino alkanut normalisoitumaan kun neiti on jo 1 v 7 kk Kyllä minulle ainakin se terveys ja pirteys ois ollu paljon tärkeämpää kuin se ettei ylimääräisiä kiloja ole...Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 16:48 Lihavat kyykkyyn kirjoitti:\Masentaa nämä itsekehut! Onko äideillä jokin kilpailu menossa, kuka on laihtunut nopeimmin lähtöpainoonsa? Ja lihavat kyykkyyn!Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2006 klo 21:43 amelie kirjoitti:1. raskaudessa tuli 13 kg,kilot lähti vuoden sisällä synnytyksestä
2. raskaudessa tuli 10kg,sama juttu
3. raskaudessa tuli 17kg,sama juttu edelleen
nykyään olen hoikempi kuin ennen lapsia,hassua...eli ylimääräisiä kiloja ei ole jäänyt.
Jokaisesta lapsesta on jäänyt ylipainoa ja kaikki vaatteet ovat menneet uusiksi moneen kertaan. Vyötäröä ei ole, reidet ovat täynnä suonikohjuja, läskit roikkuvat raskausarpien koristamalla mahalla ja istuvat vaatteet puristavat joka paikasta.
Istuvia housuja ja shortseja ei löydy kaupoista, puserot kiristävät, bikinejä ei voi käyttää ihmisten ilmoilla läskien ja raskausarpien takia, farkuista vain uneksin. 42-44 kokoiselle läskille löytyy vaatekaupoista vain kumilankavyötäröisiä mummohousuja, tyylittömiä hameita ja kammottavia telttapaitoja.
Olen ihan kateellinen teille normaalipainoon päässeille äideille! Menkää te laihat äidit itseenne ja miettikää maailmaa läskin silmin. Laihduttaminen ei ole meille kaikille niin helppoa, kuin annatte täällä ymmärtää!