Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 13:02 nomorebabies kirjoitti:ja missäköhän tää on? täällä joutuu ihan apteekista hakeen, n.170e ja ei enää nykyään lääkäri voi määrätä sitä esim runsaiden kuukautisten hoitoon.. siis Turussa tää...
Mulle gynekologini kirjotti mirenan reseptin tällä viikolla "runsaiden kuukautisten hoitoon". Ei mulla oo runsaat kuukautiset, mutta kirjotti siks, että saan kelakorvauksen kierukasta. Se maksaa sillon 85-90e, en muista ihan tarkkaa summaa. Oon Nokialta.
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2005 klo 20:32 nytkypylly kirjoitti:no niin, ja eikun patistelemaan terveyskeskuksen omalääkäriä :kieh: :kieh: mulla on vielä ihan oikeasti ne runsaat kuukautiset, mutta sanoi, ettei millään voi sellaista reseptiä kirjoittaa, kun niistä on tullut niin paljon valituksia!!! en kestä.. ja sit aattelin sitäkin, että jos tästä nyt menen yksityiselle, niin siihenhän se säästökin sitten menee....
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2005 klo 20:32 nytkypylly kirjoitti:no niin, ja eikun patistelemaan terveyskeskuksen omalääkäriä :kieh: :kieh: mulla on vielä ihan oikeasti ne runsaat kuukautiset, mutta sanoi, ettei millään voi sellaista reseptiä kirjoittaa, kun niistä on tullut niin paljon valituksia!!! en kestä.. ja sit aattelin sitäkin, että jos tästä nyt menen yksityiselle, niin siihenhän se säästökin sitten menee....
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 19:54 anky kirjoitti:Hei! Olemmeko erityisasemassa täällä keski-suomessa. Sillä nykyään ensimmäinen hormoonikierukka ilmainen!!!!