M
morsmaikku
Vieras
Ja siis ihan perushäät n.120 henkilölle. Tilavuokra astioineen olis 300e, sormuksiin ajattelimme tuhlata noin 1000e yhteensä ja pukuihin n.500e. Paljonko se kaikki muu maksaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen morsian:ruoka ja juomat on yleensä suurin kustannuserä, että riippuu hyvin paljon siitä.. Tuleeko teille pitopalvelu ja ostatte juomat itse vai onko juhlapaikka joku ravintola josta ruoka ja juomat tulee suoraan?
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Kuten sanottua, ruoka ja juomat on isoin satsaus..
Meillä oli häissä ruokana hirvisoppaa, isäntä käy metällä joten lihat sieltä ja tilattiin soppatykki pihaan joka makso 250?..(mulle kyllä aikanaan täällä sanottiin et hirvisoppa ei sovi häihin kun ei oo juhlavaa mut.. ) Tarjoilijoiks nakitettiin korvausta vastaan muutama tuttu, koristeet askarreltiin ite, mekon tilasin ulkomailta makso koruineen, tyllihameineen, käsineineen 300?, isännällä tumma puku olikin jo kaapissa..Sormus 200?. Bändi oli meillä isoin lohkasu eli makso jotain 600?..Iltapala tehtiin ite edellisenä päivänä jääkaappiin valmiiks ja katettiin ite illalla (leipää, levitteitä, salaattia, tonnikalasalaattia, lihapullia jne.. ) Meniköhän noihin kemuihin joku 3000-4000? ja vieraita oli laskettu 80 henkee.
Alkuperäinen kirjoittaja morsmaikku:Mistäs tilasit hameen? Saisko osoitetta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja morsmaikku:Mistäs tilasit hameen? Saisko osoitetta?![]()
Tilasin yhden jälleenmyyjän kautta joka tuo niitä suomeen, missä päin sä asustelet?
Alkuperäinen kirjoittaja morsmaikku:Alkuperäinen kirjoittaja toinen morsian:ruoka ja juomat on yleensä suurin kustannuserä, että riippuu hyvin paljon siitä.. Tuleeko teille pitopalvelu ja ostatte juomat itse vai onko juhlapaikka joku ravintola josta ruoka ja juomat tulee suoraan?
Ostamme itse viinit ja booli tehdään kans. Paljonko viiniä tarvis varata tuollaselle reilulle sadalle hengelle? Kauhea arviointiongelma kun mun puolen suku juo tosi vähän ja miehen puolen suku taas ei kuppiin sylje...Ajateltiin valkkaria alkuruuan kans ja punkkua pääruuan kans. Pitopalvelu meille tulis, mut ne on Seinäjoen suunnalla varmaan suht edullisia.
Kannattaisko ostaa viinit pullossa vai ottaa semmosissa isoissa tetroissa?
Alkuperäinen kirjoittaja minä;19298849:Varmaan ainakin 20 euroa per vieras. Ei ole kokemusta, kunhan heitin. Itse mentiin salassa vihille, kun ei haluttu juottaa ja ruokkia koko lähipiiriä sillä varjolla, että virallistimme suhteemme.