Paljonko 100senttinen lapsesi painaa??

  • Viestiketjun aloittaja xxx
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kathy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hä?:
Alkuperäinen kirjoittaja Kathy:
21 kg/105 cm 3 v tyttö
onpa läski
Ei läski vaan pullea. Mied 4v tyttö 102cm ja 15kg
eikä edes pullea. Ihan normaalivartaloinen, ottakaa pituus huomioon. Sekä maailman kaunein hymy :heart:
Älä selittele. On se selvästi ylipainoinen, katso vaikka täältä normaali kasvukäyrä

http://www.verkkoklinikka.fi/laskurit/kasvu/
 
kinuski
Alkuperäinen kirjoittaja hä?:
Alkuperäinen kirjoittaja Kathy:
21 kg/105 cm 3 v tyttö
onpa läski
Ja sä idiootti! Mun kaverin tyttö on 103cm ja 20kg, ihan normaali vartaloinen, sellanen lapsen pyöree muttei todellakaan lihava tai edes tukeva. Meillä kuopus oli 3-vuotiaana tasan 100cm ja 14kg, tollai rimpula ollut aina, nyt 4v ja 107cm ja 16kg. Esikoinen oli 3v 99cm ja 15kg, myös ollut aina laiha, mutta paljon rotevampi kuin kuopus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Kathy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hä?:
Alkuperäinen kirjoittaja Kathy:
21 kg/105 cm 3 v tyttö
onpa läski
Ei läski vaan pullea. Mied 4v tyttö 102cm ja 15kg
eikä edes pullea. Ihan normaalivartaloinen, ottakaa pituus huomioon. Sekä maailman kaunein hymy :heart:
Älä selittele. On se selvästi ylipainoinen, katso vaikka täältä normaali kasvukäyrä

http://www.verkkoklinikka.fi/laskurit/kasvu/
En selittele. Sä vain et taida tietää, että jokainen lapsi on yksilöllinen ja erilainen ruumiinrakenteeltaan. Jos näkisit tytön niin et tod sanois edes pulleaksi. Ne jotka tuijottavat vain käyriä yms niin eivät tiedä todellisesta elämästä mitään.

Toisaalta aivan sama mitä muut ajattelee, mun mielestä tyttö on TÄYDELLINEN!! :heart:

 
poika painoi noin 17 kg

Tuon linkin käyrät on kyllä vähän outoja. Meillä on lapset olleet koko ajan neuvolan käyrillä pituus +1 ja paino 0. Jos syötän flikan vanhoja painoja ja pituuksia tuohon, niin näyttää menevän paino +0,5:een.
Että kumpaan käyrään sitä sit tahtoo uskoa. Minä uskon neuvolaan.
 

Yhteistyössä