Paljonhan mulla mahtais kertyy pvässä

noita liikuntapisteitä?
Meen aamulla fillaril töihin,15-20 min)hiki virraten,työkseni siivoan ja tiskaan,töistä taas poljen kottin(samat 15-20 min),sit heitän koiran pikkulenkille(joku 5-10 min)kotona taas teen ruuan ja siivoon tai vaihtoehtosesti piipahdan kauppaan,matkaan kävellen menee 10 min yhteen suuntaan,illalla teen 50-100 vatsalihaspunnerrusta Abriderilla ja käyn koiran kanssa 45-60 min reippaalla kävelyllä....eli paljonhan mul on liikuntapisteit?
Jos painoni on 75 kg,onko minulla silloin 20 pistettä per päivä käytettävissä?Olen tuon vihksoseni hukannut.
 
siirihiiri
moi..20p päivittäin saat syyä =)
pyöräilystä saa 1.5p 15min
siivouksesta 1p 15min
kävely (reipas) 1.5p 15min
voimistelu (en tiiä saatko jumpallasi enemmän) 1p 15min..pv.rompulta tarkistin =) toivottavasti auttaa ;)
 
Reetta-Liina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2004 klo 20:10 siirihiiri kirjoitti:
kaikesta liikkumisesta saa pisteitä!!!!
Siis saa tietenkin, mutta niitä ei voi käyttää (12 jälkeen ruokaan), joten mä lopetan liikuntapisteiden laskut siihen, kun 12pistettä täyttyy. (Niin lopettaa romppukin), eihän se mun liikuntaa estä, vähennä eikä lisää. Itse käytän liikunta pisteet ruokaan, ainoastaan silloin, jos silloinkaan, kun niitä on 24 (ja niistäkin siis sitten voin syödä vain sen 12). Sekasvasti selitetty. Anteeksi.
 
siirihiiri
joo 12 pistettä saa kerätä viikon aikana ja ne täytyy myös viikon aikana kuluttaa..ei enempää liikunnalla siis ku 12p viikkoo kohti =) tulikohan nyt lyhyesti ja selkeesti :whistle:
 
Reetta-Liina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2004 klo 20:53 siirihiiri kirjoitti:
joo 12 pistettä saa kerätä viikon aikana ja ne täytyy myös viikon aikana kuluttaa..ei enempää liikunnalla siis ku 12p viikkoo kohti =) tulikohan nyt lyhyesti ja selkeesti :whistle:

Selkeemmin, mutta vielä pikkuisen lisään, että eihän niitä ole pakko syödä, mutta jos syö, niin sitten viikon aikana. :whistle:
Onpa tämä nyt hassunhankalaa selittää. Onneksi meitä on parikin selvittämässä tätä ;)
 

Yhteistyössä