paljon voi pyytää isosta nalle puh tiikeri pehmosta?

• Viestiketjun aloittaja KYSYY
  • Ensimmäinen viesti
KYSYY
Eli kuin uusi. ollut koristeena. 56cm itse ihan ulalla mitä nuo maksaa kun en mitenkään muista. Mitä maksettiin kun tilattiin aikoinaan 5v sitten se netistä :) Mutta ei kehtais nýt ihan ilmatteeksi luopua.

Entäs siitä kanista? Niitä ei tietääksen enää edes tehdä. 24cm Onkohan keräily arvoa..?

dgs
joku 5 e. Ise en ostais kenenkään vanhoja pehmoja. Kuuluu samaan kastiin kuin alusvaatteet. Pestä ei viitsi koska sen jälkeen karvasta tulee ruma. Itse ostin tommoisen jätti tikrun pari vuotta sitten honkkarista ja muistaakseni maksoi 25e

"vieras"
Sitä en kyllä ymmärrä miten ihmiset kehtaavat kaupustella jotain muutaman euron tavaroita. Viekää ne lelut vaikka johonkin sairaalan lastenosastolle (jos niitä ottavat) tai lahjoittakaa köyhille.

Maailman naurettavinta on se kun ihmiset laittavat huutonettiin tai kauppojen ilmoitustaululle myynti-ilmoituksia joistakin MUUTAMAN hassun euron tavaroista, usein vielä kuvien kanssa.

Just näi
Mä ostin just huutonetistä tuotteen mikä maksoi 0,70e

Kuka viittii tuolla hinnalla nähdä vaivan, että kuvaa tuotteen, tekee ilmoituksen, pakkaa ja vie postiin?

Kyllä mä 5-10e pehmolelun takia jaksaisin nähdä vaivan mutta en kyllä alle eurolla myis mitään. Itseasiassa mulla ei koskaan oo alle 5e juttuja, laitan samaan settiin sit jotain muuta lisäksi että on 5e hinta

KYSYY
[quote="vieras";25419227]sitä en kyllä ymmärrä miten ihmiset kehtaavat kaupustella jotain muutaman euron tavaroita. Viekää ne lelut vaikka johonkin sairaalan lastenosastolle (jos niitä ottavat) tai lahjoittakaa köyhille.

Maailman naurettavinta on se kun ihmiset laittavat huutonettiin tai kauppojen ilmoitustaululle myynti-ilmoituksia joistakin muutaman hassun euron tavaroista, usein vielä kuvien kanssa.[/quote]

entä jos sattuu itse olemaan "koyhä" se muutama eurokin on rahaa!! Ja mielestäni joku iso nalle.viellä nalle puh sarjaa. Ei kyllä ole mikään muutaman euron tavara. :eek:

"shihtzu"
[QUOTE="vieras";25419227]Sitä en kyllä ymmärrä miten ihmiset kehtaavat kaupustella jotain muutaman euron tavaroita. Viekää ne lelut vaikka johonkin sairaalan lastenosastolle (jos niitä ottavat) tai lahjoittakaa köyhille.

Maailman naurettavinta on se kun ihmiset laittavat huutonettiin tai kauppojen ilmoitustaululle myynti-ilmoituksia joistakin MUUTAMAN hassun euron tavaroista, usein vielä kuvien kanssa.[/QUOTE]

Minkä hintaista tavaraa saa sitten myydä, jos ei muutaman euron tuotteita saa? Kyllä minä ainakin pyrin myymään mahdollisimman paljon, koska rahaa se on senttikin. Itse tosin myyn fb:n kirppareilla.

Yhteistyössä