Paljon teillä näyttää tilin saldo?

  • Viestiketjun aloittaja tällästä tänää
  • Ensimmäinen viesti
salla
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
60 e

yleensä kakki yhteiset rahat miehen tilillä, koska se haluaa hoidella sieltä käsin lakut ym raha asiat..

mulle jättää tilille sitten rahaa jos tulee jotain yllättävää ja tarviin johonkin..
toivotaan sitte kovasti että mies tosiaan hoitaa laskut ym raha-asiat, jos ne kaikki on se takana. näitähän on jotka on jättänyt hoitamatta ja sitte menee puolisolta luottotiedot...
 
ninatus
12 euroa näyttää saldo plus hilut päälle. seuraavaks tulossa lapsilisät..no onneks on käteisenä 700 laatikossa joten eiköhän ensviikkoon pärjätä 3 henkine perhe
 
vieras
60 e. Kaikki laskut maksettu, mutta uusia odottamassa seuraavaa palkkaa. Pakkasessa ruokaa. Sitten on yks kaupan lahjakortti 50 e, joka saatin joululahjaks. Ei oo vielä raaskittu käyttää. Seuraavan kerran rahaa tilillä 25.4.
 

Mulla tasan 300e ja lapsilisäthän ne seuraavat tulot.
Laskeskelin just toissa päivänä paljonko nyt tähän mennessä on laskujen summa,niin yli500e olis maksettavaa sitte!!!Mikä tulee ni se myös hyvin äkkiä-laskuihin-menee!!!=(
 
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
60 e

yleensä kakki yhteiset rahat miehen tilillä, koska se haluaa hoidella sieltä käsin lakut ym raha asiat..

mulle jättää tilille sitten rahaa jos tulee jotain yllättävää ja tarviin johonkin..
toivotaan sitte kovasti että mies tosiaan hoitaa laskut ym raha-asiat, jos ne kaikki on se takana. näitähän on jotka on jättänyt hoitamatta ja sitte menee puolisolta luottotiedot...
no mä luotan kyllä ihan täysin mun mieheen..
sillä on ammattikin sellainen, että ei oikeen vois mennä luotto tiedot
 
vieras
käyttötilil n.tonni, sit on parit muut tilit=meän katastrofirahasto_Olen nyt työttömänä himas ollu pari kktta onneksi ens kuus taas töihin niin helpottaa ja saldo kipuaa ylöspäin...
 

Yhteistyössä