Paljon teillä menee joululahjoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pihi ies'
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toistaiseksi mennyt 1000 ?. Uskon, että menee vielä toinen. Pitäisköhän alkaa tekeen sisarusten kanssa sopimusta, että ostetaan vain kummilapsille, ei muille :( On aikanen summa minusta tuo nykyinen :(

Meillä on pitänyt ottaa just toi käytäntö, et vain kummilapsille, miehellä on monta sisarusta ja jos heidän kaikille lapsille ruettas lahja ostamaan niin konkurssi tulis. heitä muistetaan nyt kortilla ja namuilla

Alkuperäinen kirjoittaja kiki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toistaiseksi mennyt 1000 ?. Uskon, että menee vielä toinen. Pitäisköhän alkaa tekeen sisarusten kanssa sopimusta, että ostetaan vain kummilapsille, ei muille :( On aikanen summa minusta tuo nykyinen :(

Meillä on pitänyt ottaa just toi käytäntö, et vain kummilapsille, miehellä on monta sisarusta ja jos heidän kaikille lapsille ruettas lahja ostamaan niin konkurssi tulis. heitä muistetaan nyt kortilla ja namuilla

Meilläkin on sopimus aikuisten kesken, ettei lahjoja osteta. Vähän tylsää joo, mut konkurssihan siinä tulis jos alkais koko suvulle lahjoja ostaa. Ja lisäks hermotkin menis, kun pitäis keksiä mitä kellekin ostaa :D

Pyrin siihen, että mulla menee max 200e, lapset saavat vain yhden lahjan ja joulun jälkeen sitten täydennän vaatevarastoa yms jos tarpeen. Lapset ovat vielä pieniä eivätkä edes ymmärrä joulua. Enkä haluaisi taas kauheaa leluröykkiötä mutta sitä ei kai voi estää, olen lajitellut osan vanhoista pois.

Paras joululahja mulle ei maksaisi mitään, haluaisin että säästyisin jouluroskalta. Viime vuonna sainkin jäädä yksin kotiin, mutta valitettavasti sairastuin samana päivänä kun muu perhe lähti mummolaan. He eivät oikein uskoneet, että viihdyn yksin ilman krääsää ja soittelivat parikin kertaa.

en kauheasti laske, mutta hmmm..
kummilapset 4x40e
sisarukset puolisoineen 20+20+10e
sisarusten lapset 6x15-20e
mamma,pappa,mummo,ukki ehkä 2x30e
muutama läheinen ystäväperhe yht.n.30e
omat lapset 2xn.100-150e..
miehen kanssa ei lahjoja ostella =)
kauheeta, ehkä se 500-600e...

Yhteistyössä