Paljon tarjoaisit tälläisestä? Antiikki lasivitriini. Kuva on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
Kirppiksellä olis tällänen myynnissä, paljon sinä olisit valmis maksamaan tälläisestä? Paljon kannattaa tarjota, ettei ihan liikaa/tai liian vähän tarjoais. Tietääkö siis joku mitä tälläisistä yleensä maksetaan?

2zi0dpy.jpg

Itse noista kun en mitään, myyjä ostanut antiikkihuutokaupasta 10v.sitten. Joku mies sitä myös sitä katseli ja hänen arvion mukaan oli joku reilu 50v.vanha. Keskieurooppalainen mahd.??? En siis tiedä, mutta oikeesti vanhan oloinen kyllä oli ja suht.hyväkuntoinen. Jotain pintanaarmuja =/

No tuota tuskin lasketaan antiikiksi millään muotoa, ja ei ainakaan pohjois-eurooppalainen ole. Mä olisin kyllä todella varovainen, jos et mistään mitään tiedä, ostat käytännössä sian säkissä. Tarjoisin ehkä 200e jos kaappi todella miellyttää sua. Mutta älä ajattele sijoittavasi antiikkiin, vaan kaappiin.

Jos on 50 vanha, niin ei oo alkuperäisessä kunnossa. Näkee noista lasihyllyistä. Jos tykkäät tuosta, niin maksa sen verran, kuin oot valmis maksamaan ;) Mutta sijoitusmielessä tuo on arvoton.

Vitriinin lasista voi tietysti päätellä jotain ikäluokasta. Jos lasi on ihan sileä, niin kuin nykyiset ikkunalasit ovat, niin on suhteellisen tuore, mutta mitä epätarkemmin lasin läpi näkee, sitä vanhempi kaappi lienee.

Jokin tekee siitä sen oloisen, ettei olisi oikeasti kovin vanha.

[QUOTE="vieras";21953124]Jos on 50 vanha, niin ei oo alkuperäisessä kunnossa. Näkee noista lasihyllyistä. Jos tykkäät tuosta, niin maksa sen verran, kuin oot valmis maksamaan ;) Mutta sijoitusmielessä tuo on arvoton.[/QUOTE]

Heh. Kaapin sisällä ei ollut lasihyllyjä ollenkaan =) Ne on kirppiksen kassal. Etuovissa "metalli" kehikko.

300-400 euroa voisin maksaa.

minusta täällä on todella ääliöitä kommentteja. moni korostaa että ei ole minuun makuun, ruma ja ym. todella lapsellista. ap. ei vissiin edes kysyny että tykkääkö muut, vaan hintaa.

yli 100v. vanha luokitellaan antiikiksi. tämä voidaan varmaan luokitella vanhaksi tyylihuonekaluksi. jos se on tammea niin se on laadukas ja kestävä.

Mun mielestäni tuo ei ole antiikkia - en usko, että tuo on kovinkaan vanha. Jos tykkäät, niin osta, mutta älä maksa liikaa. Jos on tukeva ja hyvän tuntuinen, niin vois ajatella, että arviolta 200€. Enempää mä en maksaisi.

Yhteistyössä