Paljon suostuisit pulittamaan äitiyspakkauksen kestoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kestovaippa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kestovaippa

Vieras
Paljon suostuisit pulittamaan äitiyspakkauksen kestoista? Äitiyslaatikossa tulee 2vaippaa erikokoa ja sitten sinne vaipan sisään (toiseen kait vaan) ne vaihtojutut. Paljon niistä kestoista voi edes pyytää mitä sieltä äitiyspakkauskesta tulee? Ja kyseessä on tän vuoden pakkaus.

Kato huutonetistä millä niitä on myyty siellä. Ei kaikki maksais mitään, koska eivät käytä kestoja ja /tai koska ajattelevat niin oudosti/kateellisesti että "ilmaiseksi" saatua ei muka saisi myydä. Joku kestoilija voi hyvinkin maksaa vaikka 10-15 e.

20snt/kpl.
Eli "kunhan nyt jotain". Äitiyspakkauksen kamat on kuitenkin sellaisia, et jokainen saa ne halutessaan ilmaiseksi.

Saahan moni lastenvaatteitakin ilmaiseksi lahjaksi, ja myy ne sitten kirpparilla kuitenkin ihan hyvään hintaan, eli en tajua tuota ajatusta. Kai niitä pöksyjä nyt kuitenkin tarvitsee enemmän kuin ne kahdet, eli lisää niitä on jostain kuitenkin ostettava.

[QUOTE="rrr";24838060]Saahan moni lastenvaatteitakin ilmaiseksi lahjaksi, ja myy ne sitten kirpparilla kuitenkin ihan hyvään hintaan, eli en tajua tuota ajatusta. Kai niitä pöksyjä nyt kuitenkin tarvitsee enemmän kuin ne kahdet, eli lisää niitä on jostain kuitenkin ostettava.[/QUOTE]

No mä en ottaisi nykyisen äp:n kestoja, vaikka ne ilmaiseksi annettaisiin. Sen verran on tullut testattua, etteivät ole missään nimessä meille sopivimpia.

Mä en vieläkään ymmärrä,että jos niistä äitiyspakkauksen kestoista haluaa eroon,niin miksi ne pitää myydä?Miksei vaan lahjoita eteenpäin?Kun tuskin sillä nyt isoa voittoa tekee,vaikka ne myytyä jollekin onnettomalle saisi..Tuntuu vaan tyhmältä periaatteelta,että kaikesta pitää se euro tai kaksi saada kun voisi ihan vaan antaa pois.

[QUOTE="vieras";24838130]Mä en vieläkään ymmärrä,että jos niistä äitiyspakkauksen kestoista haluaa eroon,niin miksi ne pitää myydä?Miksei vaan lahjoita eteenpäin?Kun tuskin sillä nyt isoa voittoa tekee,vaikka ne myytyä jollekin onnettomalle saisi..Tuntuu vaan tyhmältä periaatteelta,että kaikesta pitää se euro tai kaksi saada kun voisi ihan vaan antaa pois.[/QUOTE]

Itse ajattelin käydä kirpparilla sit kerralla myymässä vauvakamat pois ja jos olisin tuon ä-pakkauksen ottanut, niin luultavasti laittaisin nekin sinne samalla myyntiin, mutta jollain 10snt/kpl hinnalla ihan vaan muodon vuoksi. :D

Yhteistyössä