Paljon se takka+asennus (koko hoito) maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ëlli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ë

ëlli

Vieras

Meille rakentuu avaimet käteen -okt. Talotoimittajan puolesta asentavat ainoastaan uuniseppien takan, n. 7000 euroa. Kun sanoin, että tilataan itse jälkeenpäin, sanoi myyjä, että mistään ette saa kunnon takkaa töineen tuon alle.

Tiedän, että asennus, rahti, pellitykset, hormi jne tulee takan päälle, mutta mitä maksoitte takasta kaikkinensa (siis sellaiset, joilla ei ollut tuttu tms tekemässä puoli-ilmaiseksi)

Tiilerin takka/leivinuuni tuli maksamaan noin 3500? muurattuna. Meillä tosin mies muurasi itse hormin, kun se oli helppo tehdä. Mies oli koko ajan tekemässä muurarin apuna, joten se varmaankin alensi hintaa. Tiilet oli valmiiksi lajiteltu.

Alkuperäinen kirjoittaja Menni K.:
Tiilerin takka/leivinuuni tuli maksamaan noin 3500? muurattuna. Meillä tosin mies muurasi itse hormin, kun se oli helppo tehdä. Mies oli koko ajan tekemässä muurarin apuna, joten se varmaankin alensi hintaa. Tiilet oli valmiiksi lajiteltu.

ok kiitos. mikä malli?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Menni K.:

ok kiitos. mikä malli?

Voi kun muistaisin... Olisiko ollut Tyyne. Valittiin vaalea "kuviollinen" tiili, ja on kyllä tosi kaunis :)
Hormiin kannattaa ottaa sitten halvempaa tiiltä sinne katon väliin, kun ei se sieltä mihinkään näy. Jos siis ette halua maksaa turhasta.

Voi kun muistaisin... Olisiko ollut Tyyne. Valittiin vaalea "kuviollinen" tiili, ja on kyllä tosi kaunis :)
Hormiin kannattaa ottaa sitten halvempaa tiiltä sinne katon väliin, kun ei se sieltä mihinkään näy. Jos siis ette halua maksaa turhasta.

Tiileri tyyne takkaleivinuuni

-tiilipaketti 3500e
-piippu 1500-2500e
-pellitykset 500e
-.muuraustyön hinta 1500-2500e
-viimeistelytyöt ja työkalut 700e

eli noin 6000-8000e jos itse teette aputyöt

Yhteistyössä