Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Juu kyllä mä jotain pyydän mutta on jotenkin tosi vaikeeta ilmottaa isoa summaa materiaalien lisäksi :snotty: Ja siihen vielä postikulut toiselle puolelle eurooppaa.
Jos pyytäs 20e/takki niin hintaa yhdelle tulis 44,25e, onko tuhottoman paljon yhdelle lasten takille (toki sellaiselle takille minkä ystävä on lapsilleen halunnut)?
Alkuperäinen kirjoittaja hyvältäkin ystävältä:kannattaa pyytää tekopalkkaa. onko 20/takki liikaa? ei minun mielestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Juu kyllä mä jotain pyydän mutta on jotenkin tosi vaikeeta ilmottaa isoa summaa materiaalien lisäksi :snotty: Ja siihen vielä postikulut toiselle puolelle eurooppaa.
Jos pyytäs 20e/takki niin hintaa yhdelle tulis 44,25e, onko tuhottoman paljon yhdelle lasten takille (toki sellaiselle takille minkä ystävä on lapsilleen halunnut)?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Minä en ole ystäville, tuttaville tai sukulaisille tekemistäni palveluksista pyytänyt koskaan yhtään mitään. Nämä palvelukset ovat olleet esim auton hitsausta/korjausta, kylppärin laatoitusta ja muuta remppahommaa eli ei edes mitään pikkujuttuja mutta ei kaikkea tarvitse hinnoitella.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Todellakin ihan hyvä hinta tuo 44,25, ellei jopa liian alhainen. Kyllähän nuo lasten takit kaupassakin maksaa paljon ja nyt saa kaiffari sellaset takit, mitkä haluaa ja joita ei ihan kaikilla vastaantulevilla oo!
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja hyvältäkin ystävältä:kannattaa pyytää tekopalkkaa. onko 20/takki liikaa? ei minun mielestäni.
ei todellakaan ole liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Minä en ole ystäville, tuttaville tai sukulaisille tekemistäni palveluksista pyytänyt koskaan yhtään mitään. Nämä palvelukset ovat olleet esim auton hitsausta/korjausta, kylppärin laatoitusta ja muuta remppahommaa eli ei edes mitään pikkujuttuja mutta ei kaikkea tarvitse hinnoitella.
Eipä se ilmainen työkään ilmaiseksi mene sillä siitä saa itselleen hyvän mielen. Epäitsekkyys antaa yllättävän paljon. =)Alkuperäinen kirjoittaja :Eikä kaikkea tarvi tehdä myöskään ilmaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja hyvältäkin ystävältä:kannattaa pyytää tekopalkkaa. onko 20/takki liikaa? ei minun mielestäni.
ei todellakaan ole liikaa.
Just viikonloppuna katselin Turussa käsityöläisten torilla Punaisen elefantin retrokankaisia takkeja. Taisi hinnat liikkua siinä 95 eurossa. Tosin: materiaalit ainutlaatuisia ja työn jälki oli ihan ammattimaista.