Paljon porukkaa raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä täällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä täällä

Vieras
Oletteko tehneet saman havainnon, että juuri nyt näyttäisi olevan todella monet naiset raskaana kun vertaa entiseen aikaan, jolloin ani harvoin näki suurta vatsaa. Itselle tuli heti sellainen ajatus, että liekkö lamasta johtuvaa, jos vaikka työttömyys on alkanut tai on uhkana.

Oletko itse raskaana vai kiinnititkö vain huomiota sen eilisen uutisen johdosta?
Eli silloinhan sitä näkee niitä asioita joita muulloinkin on ympärillä mutta ei huomaa kun ei kiinnosta.
En ole minkään nähnyt niin pajon vaunuja liikkeella kuin alkoi näkyä heti kun tiesin olevani taas raskaana.

Niin, ja varsinkin vauvakuumeessa sitä näkee koko ajan vauvoja ja raskaana olevia ympärillä. En oo ite nyt huomannu, et ois mitenkään erikoisen paljon raskaana olevia liikenteessä..

Minäkin tässä pari viikkoa sitten mietin, että onpas nyt yhtäkkiä paljon raskaana olevia naisia. Pienen mietiskelyn jälkeen tajusin, että nythän on vaatetus vähentynyt ilmojen lämmenttyä! Eihän ne isotkaan mahat paljon sieltä toppavaatteiden alta näy :D

Yhteistyössä