Paljon Onnea, Rakas Suomineito <3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuuloke-Esko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaahas, täällä sitä lirkutellaan jollekin rakkaalle neidolle, sydän-hymiön kera! :coffee:
Mitähän se kotona oleva Justiinasi siitä tuumaa?
 
Jaahas, täällä sitä lirkutellaan jollekin rakkaalle neidolle, sydän-hymiön kera! :coffee:
Mitähän se kotona oleva Justiinasi siitä tuumaa?

Hyss, hyss..... ;)

Paljastetaan ny sen verran että Esko luuraa neito S:n helmoissa piilossa jossain hänen lanteista alaspäin. Härskit mielleyhtymät jätetään tällä kertaa väliin, kun synttärisankaria suuresti rakastetaan :love: ja kunnioitetaan Eskolassa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
suomineito.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Kuuloke-Esko
Hyss, hyss..... ;)

Paljastetaan ny sen verran että Esko luuraa neito S:n helmoissa piilossa jossain hänen lanteista alaspäin. Härskit mielleyhtymät jätetään tällä kertaa väliin, kun synttärisankaria suuresti rakastetaan :love: ja kunnioitetaan Eskolassa :)
Taitaa ollakin sulla sit semmoinen 99-vuotias ikäneito...:whistle:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä