PALJON ONNEA Lunikselle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:o täh..siis ootko sä muka niin vanha? :ashamed: mie oon pitäny sinuu 10vuotta nuorempana..

Animated-Happy-Birthday.gif

Onnea!! :flower: :D

Oon muuten miettinyt, miks ihmiset ei laita jollekin palstakaverilleen vaikka yv:tä, että hei, tänään synttärit, laitappa onnittelualoitus :D Eiks ois hyvä idea? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

Oon muuten miettinyt, miks ihmiset ei laita jollekin palstakaverilleen vaikka yv:tä, että hei, tänään synttärit, laitappa onnittelualoitus :D Eiks ois hyvä idea? :xmas:

Ei mulla oo kavereita, pitää itse vaan laittaa. Säälittävää. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

Ei mulla oo kavereita, pitää itse vaan laittaa. Säälittävää. :snotty:

Niin no,ei oo miullakaan..sen näätte sit parin viikon päästä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
:flower: :flower: :flower: :flower:

vanhalle paljon onnea, lähetän virtuaalisen kävelykepin, vai olisko rollaattori parempi? :D

T: 10kk nuorempi :saint:

No rollaattori ois kätevä kauppamatkoillekin!! sellanen missä on väriä ja koristeita!! B)

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Sähän oot yhtä vanha ku minä :o Otan osaa :'(

Älkää nyt jankuttako siitä vanhasta. Ihan hyvä ikä tää on.. välillä vaan en muista minkäikänen nyt oonkaan, oon viimekin vuonna useampaan kertaan miettiny että olinkohan 38 vai 39.. sit kun muistin että oon 36 ni tuli tunne että "ei hitto, niin kakara vasta".. :D

Oon heti 35:stä vissiin hypänny suoraan 4kymppiin.. ja nää välivuodet menee jotenkin sekasin.

Yhteistyössä