Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:täällä olis tarjolla koko pää, naaman vaan vaihdat jos ei miellytä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:täällä olis tarjolla koko pää, naaman vaan vaihdat jos ei miellytä![]()
Otan mieluummin tän tarjouksen vastaan, ku ne aivot.![]()
Tätä vois vaikka pussailla jos käy aika pitkäksi.
Ei kun tiedän mitä tällä tekisin, laittasin nuolemaan korvaani. Se on niin jännän tuntusta että.. ja lähtis vaikut samalla.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nytt on pakko miettiä tarjouksen perumista, tiiä mitä sä laittasin pään nuolemaan|O
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onnee! :flower: Sä mitään vanha ole, mitä nuo höpöttää.Lähes yhtä nuori kuin minä. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nytt on pakko miettiä tarjouksen perumista, tiiä mitä sä laittasin pään nuolemaan|O
No en ainakaan tuheroa. Korvaa vaan.
Ei saa perua.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onnee! :flower: Sä mitään vanha ole, mitä nuo höpöttää.Lähes yhtä nuori kuin minä. :saint:
Nuoriko olet?
Joo, teinixit vinkuu. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no korvat on oltava todella puhtaat sitten... :attn:
Nuoripa nuori, tosi nuori. 36v tulee tänä vuonna täyteen. :saint: B)Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onnee! :flower: Sä mitään vanha ole, mitä nuo höpöttää.Lähes yhtä nuori kuin minä. :saint:
Nuoriko olet?
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen::attn: Voiko täällä kohta onnitella jostakin muustakin? :heart:
Paljonkos "vanhalla" sitten on ikää?Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onnee! :flower: Sä mitään vanha ole, mitä nuo höpöttää.Lähes yhtä nuori kuin minä. :saint:
Nuoriko olet?
Te olette ihan tyttösiä minun rinnalla, ette viel vanhasta voi puhuakaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nytt on pakko miettiä tarjouksen perumista, tiiä mitä sä laittasin pään nuolemaan|O
No en ainakaan tuheroa. Korvaa vaan.
Ei saa perua.
no korvat on oltava todella puhtaat sitten... :attn: