K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:No just...pitäs kirje lähettää ja vuodesta 2004 jäänny yksi merkki, 65centtiä! No ei auta muu kun ostaa uusi!
Kiitos nimetön tiedosta.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:No just...pitäs kirje lähettää ja vuodesta 2004 jäänny yksi merkki, 65centtiä! No ei auta muu kun ostaa uusi!
Kiitos nimetön tiedosta.
Eiku osta sille kaveriksi 0,05 euron merkki.
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Kyllä se menee sillä 0,65c merkilläkin perille! Nimim. monesti lähettänyt ilman merkkiä, ja perille mennyt!![]()
niin tosiaan onhan niitä 0,05c merkkejäkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:No just...pitäs kirje lähettää ja vuodesta 2004 jäänny yksi merkki, 65centtiä! No ei auta muu kun ostaa uusi!
Kiitos nimetön tiedosta.
Eiku osta sille kaveriksi 0,05 euron merkki.
Onko niitä muka 5 centin merkkejä =)
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:No just...pitäs kirje lähettää ja vuodesta 2004 jäänny yksi merkki, 65centtiä! No ei auta muu kun ostaa uusi!
Kiitos nimetön tiedosta.
Eiku osta sille kaveriksi 0,05 euron merkki.
Onko niitä muka 5 centin merkkejä =)
ononononon
![]()