vieras
120 neliötä, (puutalossa huoneisto) lainaa 1000?/kk ja yhtiövastiketta hiukan alle 200?/kk.
Meillä ainakin vakuutukset, roskisten tyhjennykset, huollot (!!!) esim pihatyöt, maalaukset yms yms.Alkuperäinen kirjoittaja viima80:mie en ymmärrä kui omakotitalo asuminen on muka niin kallista?? meillä kulut onAlkuperäinen kirjoittaja sipuli:Omakotitalo...
Lomautuksen ajan maksettiin lähinnä korkoja mut nyt muistaakseni 700-800ekk(en muista tarkkaa summaa nyt)
Mut oktalossa onkin sitten omat kulunsakkin mitkä maksaa joten noi pakollisten menojen summat nousee aikamoisesti..
Enemmän maksetaan sitten kun mä palaan ihan töihin.
ja otettiin tää laina kun mä olin äitiyslomalla ja mies töissä
kiinteistövero [en tiedä viel noin 50? vuodessa)
sähkö 200? vuodessa
lämmitys (puilla) 300? vuodessa
kaasu 60? vuodessa
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:mie en ymmärrä kui omakotitalo asuminen on muka niin kallista?? meillä kulut onAlkuperäinen kirjoittaja sipuli:Omakotitalo...
Lomautuksen ajan maksettiin lähinnä korkoja mut nyt muistaakseni 700-800ekk(en muista tarkkaa summaa nyt)
Mut oktalossa onkin sitten omat kulunsakkin mitkä maksaa joten noi pakollisten menojen summat nousee aikamoisesti..
sähkö 200? vuodessa
kaasu 60? vuodessa
pelkkä kaivo ja joo tuo jätemaksu on 80 vuodessa kun käy vain kerran kuussa auto. vesi tulee omasta kaivosta ja menee omaan harmaavesisuodattimeen joka maksoi 1400?Alkuperäinen kirjoittaja Puuttuuko jotain:Alkuperäinen kirjoittaja viima80:mie en ymmärrä kui omakotitalo asuminen on muka niin kallista?? meillä kulut onAlkuperäinen kirjoittaja sipuli:Omakotitalo...
sähkö 200? vuodessa
kaasu 60? vuodessa
Puuttuuko jätemaksut? Vesi maksut, ainakin jätevesi? Vai onko pelkkä kaivo?
No sulla ei varmaan oo lapsia jos joka toinen viikko pyykkiä pestään... Meillä 1-2 koneellista päivässä ja on 3 teini-ikäistä jotka pelaa pallopelejä ja itsekin harrastan liikuntaa, joten jo peli- / treenikamoja pestään vähintäin joka toinen päivä, täys koneellinen.Alkuperäinen kirjoittaja viima80:meillä on neliöitä 75 ja todellakin tuo sähkölasku on noin pieni. saattaa mennä vieläkin alemmaksi. tammikussta tähän päivään mennyt hieman yli 100 kwh. meillä ei katota telkkaria, ei käytetä tietokonetta. ainut vehje joka aina päällä on jääkaappi. pyykinpesukonetta ei ole, mutta vaikka olisikin niin pestään pyykkiä vain joka toinen viikko.
Täytyyhän sitä tyhjentääkin? Taidatte olla uusia omakoti-asujia, kun vielä on halpaa asustella... Ja piha taitaa olla suht pieni?Alkuperäinen kirjoittaja viima80:pelkkä kaivo ja joo tuo jätemaksu on 80 vuodessa kun käy vain kerran kuussa auto. vesi tulee omasta kaivosta ja menee omaan harmaavesisuodattimeen joka maksoi 1400?Alkuperäinen kirjoittaja Puuttuuko jotain:Alkuperäinen kirjoittaja viima80:mie en ymmärrä kui omakotitalo asuminen on muka niin kallista?? meillä kulut onAlkuperäinen kirjoittaja sipuli:Omakotitalo...
sähkö 200? vuodessa
kaasu 60? vuodessa
pihatyöt - nurmikon leikkausAlkuperäinen kirjoittaja äiti:Meillä ainakin vakuutukset, roskisten tyhjennykset, huollot (!!!) esim pihatyöt, maalaukset yms yms.Alkuperäinen kirjoittaja viima80:mie en ymmärrä kui omakotitalo asuminen on muka niin kallista?? meillä kulut onAlkuperäinen kirjoittaja sipuli:Omakotitalo...
sähkö 200? vuodessa
kaasu 60? vuodessa
piha on 1.5 hehtaariaAlkuperäinen kirjoittaja äiti:Täytyyhän sitä tyhjentääkin? Taidatte olla uusia omakoti-asujia, kun vielä on halpaa asustella... Ja piha taitaa olla suht pieni?Alkuperäinen kirjoittaja viima80:pelkkä kaivo ja joo tuo jätemaksu on 80 vuodessa kun käy vain kerran kuussa auto. vesi tulee omasta kaivosta ja menee omaan harmaavesisuodattimeen joka maksoi 1400?Alkuperäinen kirjoittaja Puuttuuko jotain:Alkuperäinen kirjoittaja viima80:mie en ymmärrä kui omakotitalo asuminen on muka niin kallista?? meillä kulut onAlkuperäinen kirjoittaja sipuli:Omakotitalo...
sähkö 200? vuodessa
kaasu 60? vuodessa
Ei pahalla, mut kyl omas on kuitenki isommat murheet ja kulut.
Mitä eroa siinä on maksaako vuokraa vai lainaa, kun kumpikin on PAKKO maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja täti:lainaa ei uskalla ottaa jos jää työttömäksi. molemmilla "vaki" työt mut silti
Ei sitä kuule tiedä vaikka tunnin päästä putoaa taivas niskaan. Joten vaikuttaa tekosyyltä et 2 vakityöläistä ei uskalla ottaa lainaa. Mitä muuta ette uskalla tehdä: ajaa autolla, lukea lehteä...Alkuperäinen kirjoittaja täti:rivari 3h+k+khh+s.
690e/kk vuokra. erittäin korkeatasoinen asunto joka on vain vuoden vanha. parkettia, laattaa,ilmastointi+lämmöntalteenotto, varaava takka.
himpun pieni mut niin on vuokrakin. jos neliöön mielis pitäis muuttaa kaupunkiin ja vuokrat olis yli 800 e
lainaa ei uskalla ottaa jos jää työttömäksi. molemmilla "vaki" työt mut silti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mitä eroa siinä on maksaako vuokraa vai lainaa, kun kumpikin on PAKKO maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja täti:lainaa ei uskalla ottaa jos jää työttömäksi. molemmilla "vaki" työt mut silti
Alkuperäinen kirjoittaja omg:Ei sitä kuule tiedä vaikka tunnin päästä putoaa taivas niskaan. Joten vaikuttaa tekosyyltä et 2 vakityöläistä ei uskalla ottaa lainaa. Mitä muuta ette uskalla tehdä: ajaa autolla, lukea lehteä...Alkuperäinen kirjoittaja täti:rivari 3h+k+khh+s.
690e/kk vuokra. erittäin korkeatasoinen asunto joka on vain vuoden vanha. parkettia, laattaa,ilmastointi+lämmöntalteenotto, varaava takka.
himpun pieni mut niin on vuokrakin. jos neliöön mielis pitäis muuttaa kaupunkiin ja vuokrat olis yli 800 e
lainaa ei uskalla ottaa jos jää työttömäksi. molemmilla "vaki" työt mut silti
Rehellisesti sanoo että oma ei kiinnosta!