O
omaan kotiin
Vieras
paljon ootte saanu lainaa nordeasta ilman takaajaa siis asunto lainaa äiti kotona kahden lapsen kanssa ja miehen tulot noin nettoo 1500
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MIIMA:Alkuperäinen kirjoittaja joanna:omistusasuntoon ei saa kelalta tukee.
SAAPAS
Alkuperäinen kirjoittaja MIIMA:Alkuperäinen kirjoittaja joanna:omistusasuntoon ei saa kelalta tukee.
SAAPAS
Alkuperäinen kirjoittaja omaan kotiin :80000 ei saa minkään moista asuntoa eikä kuulosta kovin realistiselta ja kyllä mä laskin että maksujen jälkeen jäis tuhat euroo käteen ja noin 180000 lainaa ja siis siinä oli lyhennys 1200 ja laskettu 5%koron mukaan ja kaikki vastikkeet ja noin sähkön kulutus
Alkuperäinen kirjoittaja omaan kotiin :80000 ei saa minkään moista asuntoa eikä kuulosta kovin realistiselta ja kyllä mä laskin että maksujen jälkeen jäis tuhat euroo käteen ja noin 180000 lainaa ja siis siinä oli lyhennys 1200 ja laskettu 5%koron mukaan ja kaikki vastikkeet ja noin sähkön kulutus
Alkuperäinen kirjoittaja omaan kotiin:paljon ootte saanu lainaa nordeasta ilman takaajaa siis asunto lainaa äiti kotona kahden lapsen kanssa ja miehen tulot noin nettoo 1500
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:Alkuperäinen kirjoittaja omaan kotiin:paljon ootte saanu lainaa nordeasta ilman takaajaa siis asunto lainaa äiti kotona kahden lapsen kanssa ja miehen tulot noin nettoo 1500
Nordeasta tuskin saatte mitään noilla tuloilla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Säästäkää nyt hyvät ihmiset ensin ennen kuin lainaa otatte. Niin se on ennenkin tehty. Lainaa tarvitaan vähemmän, ei takauksia tarvita, ja marginaalikin on lainassa pienempi, kun pankki luottaa teihin.
Meillä on monta kertaa suuremmat tulot, enkä tuollaista lainaa taakakseni haluaisi.