Paljon käytätte rahaa pvä:ssä?

Nyt on kiva kysymys... Eli paljon käytätte rahaa päivässä? Pidättekö kirjaa menoista ym.?

Itse pidän kirjaa menoista esim. paljo kauppaan menny, laskut ja tulot...
Kauppaan menee n. 10-15e arkipvä sit perjantaina ostan suuremmat ostokset jolloin menee n. 30-50e.

Mulla kaksi lasta 3v tyttö ja vajaa 7kk poika ja sit tietty ite, muita sit ei olekaan. :whistle:
 
Jonain päivinä saattaa mennä 200 euroa niin että hujahtaa ja joskus voi mennä viikkokin etten käytä ollenkaan. Meitä on siis minä, mies ja poika 11,5 kk sekä akvaario. 2 autoa vie välillä aika hyvin rahaa jos sattuu tankkauspäivät samalle päivälle ja vielä kauppareissu siihen päälle...

Kirjaa en pidä, mutta säästän tiliotteet ja plussatiedotteet, niistä näkee aika hyvin mihin rahaa on mennyt milloinkin. Turhia menojakin on ihan ÄLYTTÖMÄSTI! Mm. eilen tuli Josefssonin paketti, viime viikolla Anttila ja Henkkamaukka... Ja periaatteessa ihan turhia kaikki, mutta shoppailu on niin kivaa välillä.
 
chokolate
me tehään aina sellanen 40 euron kauppalista,n.3 päivän välein käydään ruokakaupassa..Joskus jos maito loppu tai leipä ni käyn tos lähikaupassa niitä hakemassa..Sit jos jotain vaatteita ostan ni menee tiätty enemmän,satunnaisesti...mitään kirjaa sen koommin en pidä seurailen vaan että tili ei koskaan mene tyhjäksi!
 
Yritän tehdä kotona listan parin päivän ruuista, ettei tarttis käydä kaupassa ku joka kolmas päivä. Joskus maito loppuu kesken. Ollaan viisihenkinen perhe. Eilen ostin ke-to ruuat, rahaa meni 11?:) Syödään viikolla helppoja ja halpoja ruokia ja viikonloppuisin sit jotain vähän juhlavampaa.
 
Joka päivä ei mene yhtään rahaa.
Käymme kerran viikossa ruokakaupassa, silloin menee noin 50 - 80 e riippuen siitä, mitä ruokaa ostaa.
Meitä on vielä kolme (4v tyttö, mies ja minä), heinäkuussa on LA toisella lapsella. :)
 
giltsi
Meillä minä, isukki ja lapdet 4v ja 1½v, en pidä kirjaa menoista enkä tuloista, vaikka hyvä kyllä ois. Kyllä se 20eur melkein joka päivä kauppaan menee, surullista..
 
emmu
Meillä menee kai se 20e joka päivä kauppaan, vaikka vain kolmihenkinen perhe olemmekin.
Kerran viikossa (välillä harvemminkin) käydään ruokakaupassa ostamassa kunnon ruoat tai siis parin viikon ruoat niin menee sellanen 60-100euroa rahaa.

En kyllä ymmärrä miten te muut niinkin halvalla pääsette. Meillä ei kuitenkaan eläimiä (jos akvaariota ei lasketa) ole. Että niihin menis mitenkään ylimääräistä.

Juu ja kirjaakin pitäis pitää menoista ja tuloista. Tekis ehkä meillekin sellanen hyvää. :whistle:
 
mä oon yrittäny tehdä niin, et käyn kaupas vaan 2krt/vko, jolloin ostan evästä niin et pärjätään seuraavan kauppareissuun.. säästyy huomattavasti rahaa kuin jos joka päivä kaupas käy, meillä tuli sillon ostettuu aina kaikkee muutaki ylimääräistä =)
suunnittelen aina vähän mitä ruokaa millekkin päivälle ja esn mukaan osaa ostaa tarvittavat tavarat..
viikossa menee ehkä noin 100e, ellei sitten tule mitään yllättäviä menoja.. meitä 2 lasta, mies ja minä..
 
Annette
Joka päivä ei välttämättä kauppaan mene. mutta suurin piirtein pari kertaa viikolla 10-20e ja perjantaina viikonlopun ruoka-ostokset ym. pesuaine ym.-hankinnat 70-120e. Meitä on siis minä, ukko ja kaks lasta.
 

Yhteistyössä