A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä hoidan kaverin 3 lasta ihan siis verojen kanssa. 1 oma laps on mulla. hoidan heitä n. 25 tuntia viikossa ja kaveri maksaa 1100 erkkiä kuussa. se koostuu yksityisen hoidon tuesta ja siihen päälle suunnilleen se summa mikä menis lapsista tarhassa. eli noin 10 erkkiä tunti ja mun mielestä ihan passeli korvaus. tuntipalkkaa mäkin suosittelen. paljonko teil tulis viikossa km. tunteja?
vaikee sanoo tarkalleen paljo tunteja tulis, jos molemmilla aamu viikko niin sillon ma-pe 6h päivä, koska ukko menee jo niin aikasin töihin et pääseeki aikasemmin ku mä. ja ne viikot ku ukko on yö vuoros ja jos mä teen aamua sen viikon, niin silloin olis 8h päivässä mut jos oon illassa sillon niin ei tarvi hoitoo ollenkaa. ja sitte ku ukko on illas ja jos mä oon vaan aamus niin sillon tarttis jos tarttis niin 2h päivä, et aika vaikee laskee tunteja ja on myös viikolla päiviä ku mulla on vapaata niin silloin ei tarttis hoitajaa ollenkaa
no juu, mut kai teillä jonkinlaisessa syklissä aikataulut toistuu? senhän voi laskee vaik 6 viikon ajalta tunnit ja sit jakaa kuudella, siinähän se tulee viikkotuntimäärä km. mut jos tosiaan on noin täydellisen epämääräistä ja suunnittelematonta tein elämä niin sitä suuremmalla syyllä mun mielestä tuntitaksa. voi nimittäin aiheuttaa jonkinmoista katkeruutta hoitajalle sellanen kuukausi et hoitaa kahta vaipallista syötettävää puettava jne taaperoa 160 tuntia kuukaudessa ja saa siit sit palkkaa 400 erkkiä. 2 erkkiä ja 50 sinttiä tunti!
mun on vaikee suunnitella työvuoroja. sen takia on vaikee sanoo koska sitä hoitajaa tarvitaan.ukko tekee aina viikon iltaa, viikon aamua ja viikon yötä jne.mujn työ on pääsääntösesti aamu vuoroo mutta myös on iltavuoroja, mutta niitä ei tie vasta sit ku on työvuorolista kädessä että lähe sä sit suunnitelemaan elämääs sen varalta, jos ei vuoroja tiedä.se olis eri juttu jos mullakin olis esim just viikko iltaa ja viikko aamu jne.pitää vissiin soittaa jo pomolle ja kysellä koska mulla iltoja et tiedän tehdä elämästäni ja aika tauluistani suunnitelmallisen. tuskin kukaan muukaan joka tekee vuoro hommia nii pystyy pidemmälle hoitoajat suunnittelemaan vasta sitte ku tietää työ vuoronsa!!!!!