Paljo rahaa tilillä?

  • Viestiketjun aloittaja Harmaileee
  • Ensimmäinen viesti
rikas nainen jos ois
Olishan se kiva kun olisi rahaa tonnisotalla. Ei taida enää tulla sellasta aikaa.
Nyt on 220e,kymmenes ja 26 päiväelatus- ja lapsilisä.
Näillä pitäs pärjätä kuun loppuun kun tulee tili, eikä se ole paljon!
 
harmailija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 21:24 LoruLiisa kirjoitti:
:LOL: :LOL: :LOL: TAAS ON HARMAILLA TONNI JOS TOINENKIN TILILLÄ!!! :LOL: :LOL: :LOL:
Niinhän se menee, mustana kiillotetaan sädekehää, kun ollaan niin köyhiä, niin köyhiä.
Harmaana uskaltaa kirjoittaa totuuden :saint:
Ettei tulee sontaa niskaan.
Tiedoksi tämmöinenkin detalji sulle pikku murunen.
 
Vakkari
Minä en kehtaisi mustana enkä harmaana, kertoa saldoa. :$ Nämä on sellaisia asioita joita en kerro oikeastaan kenellekkään. Tästä ketjusta saa sellaisen vaikutelman että mustat, joilla on rahaa, ei täällä sitä kerro.
 
Onhan tuota aivan sopivasti, vähän toista donaa käyttötilillä ja ensimmäinen tilipäiväkin -parin vuoden tauon jälkeen- viikon päästä. Toisella tililläkin vielä ihan kivasti ja nyt aletaan vielä säästämään lisää tulevaa ulkomaanreissua varten.<br><br>
 
vilkas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 21:42 harmailija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 21:24 LoruLiisa kirjoitti:
:LOL: :LOL: :LOL: TAAS ON HARMAILLA TONNI JOS TOINENKIN TILILLÄ!!! :LOL: :LOL: :LOL:
Niinhän se menee, mustana kiillotetaan sädekehää, kun ollaan niin köyhiä, niin köyhiä.
Harmaana uskaltaa kirjoittaa totuuden :saint:
Ettei tulee sontaa niskaan.
Tiedoksi tämmöinenkin detalji sulle pikku murunen.
Mä ainakin uskallan ja jos kus.ta tulee niskaan, niin ei ainakaan mun päälle. :LOL:
 
vilkas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 21:42 harmailija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 21:24 LoruLiisa kirjoitti:
:LOL: :LOL: :LOL: TAAS ON HARMAILLA TONNI JOS TOINENKIN TILILLÄ!!! :LOL: :LOL: :LOL:
Niinhän se menee, mustana kiillotetaan sädekehää, kun ollaan niin köyhiä, niin köyhiä.
Harmaana uskaltaa kirjoittaa totuuden :saint:
Ettei tulee sontaa niskaan.
Tiedoksi tämmöinenkin detalji sulle pikku murunen.
Mä ainakin uskallan ja jos kus.ta tulee niskaan, niin ei ainakaan mun päälle. :LOL:
 

Yhteistyössä