Paljo maksaisit villasukista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eevi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eevi

Vieras
Nyt on kauhee neulomisputki päällä...
Kirppispaikan olen tänään varannut, eli siellä voisin myydä...

Eli kysymys tuo, paljon oisit valmis maksamaan värikkäistä lastensukista?

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
50e jos joku tekis mulle mustat villikset joissa punakeltaiset liekit ja pääkallo.
Muksujen kivoista erilaisista villiksistä jopa 20-30e.
Tavikisista noin 10e, meneehän siihenkin lankaa ja aikaa

Oho, pitäsköhän alkaa hieroo kauppoja. :xmas:

Viis-kuus euroa lasten sukist ja kymmenen-kakstoista aikuisten sukista :D Voi ku joku neuloiski meille, pitää vissii jostaki markkinoilta katella, mut olis kiva tilata just sellasia kivan värisiä jos olis tuttu kutoja.

Mä möin viime kesänä niitä kirppiksellä, siis itetekosia ;), ja olin hinnotellut ne tyyliin miesten 4?, naisten 3? ja lasten 2?...No, johan siihen tiskille sitten ryntäs pari iäkkäämpää marttaa pitämään mulle rippisaarnaa aivan liian halvoista hinnoista :D...sanoivat että itsetekemistä sukista pitää pyytää vähintään sen 15?...

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
50e jos joku tekis mulle mustat villikset joissa punakeltaiset liekit ja pääkallo.

Mummu aina tehny mulle just sellaset villkset kuin oon pyytäny, samoin hoitanut muksujen sukkapuolen.
Mutta nyt hänellä näkö niin huono etten edes kehtaa enää pyytää tekemään.
joten pakkohan täs on jollekin maksaa kun ite en osaa kutoa :headwall:

Mummu aina tehny mulle just sellaset villkset kuin oon pyytäny, samoin hoitanut muksujen sukkapuolen.
Mutta nyt hänellä näkö niin huono etten edes kehtaa enää pyytää tekemään.
joten pakkohan täs on jollekin maksaa kun ite en osaa kutoa :headwall:

Mä kerran neuloin itelleni liekkikuvioiset villasukat, väreinä punanen-valkonen-vaaleenpunanen. Tuli kuitenki liian pienet, joten myin ne täällä jolleki palstalaiselle. :)

Minkä kokoinen jalka sulla on - mulla on yhdet tommoset valmiina. No ei poika kyllä niistä luovu

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja sukkis:
pienten 6? ja aikuisten 12?

Aika lailla näin minäkin maksaisin, varmaan muutaman euron enemmänkin.
Jos siis joutuisin ostamaan - neulon itse meidän sukat :)

Samaa mieltä ja muutenkin sama tarina. Mutta ne jotka tekee itse on valmiita eri tavalla maksamaan kuin ne jotka ei osaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Samaa mieltä ja muutenkin sama tarina. Mutta ne jotka tekee itse on valmiita eri tavalla maksamaan kuin ne jotka ei osaa

TOTTA!
Teen usein tälleen syksyllä synttäri/joululahjoisi sukkia ja lapasia sellaisille jotka eivät itse osaa neuloa. Osaavat arvostaa itsetehtyjä, neulomisen osaaville en edes viitsi antaa lahjaksi ;) Tuntuis itestäki hölmöltä saada sukat kun osaan itekin tehdä...

En mitään,neulon itse. :D
Pari-kolme euroa varmaan, jos en neuloisi.

Ihmeellistä, kuin vähän arvostat vaikkapa langan hintaa, saati työtä. Minä kudon itse myös ja sukitan myös lähipiirin, mutta lapsen sukista maksaisin 8?.

Mie en nyt mitenkään halua puolustella etten itse kudo, mutta kehvelin astma ja pölyallergia haittaa kovasti kutomista. Henkeen käy ja silmät on kuin kaksi kirsikkaa seuraavana aamuna jos illalla kutoo :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

TOTTA!
Teen usein tälleen syksyllä synttäri/joululahjoisi sukkia ja lapasia sellaisille jotka eivät itse osaa neuloa. Osaavat arvostaa itsetehtyjä, neulomisen osaaville en edes viitsi antaa lahjaksi ;) Tuntuis itestäki hölmöltä saada sukat kun osaan itekin tehdä...

Pentuna tuli inhottua klassisia villikisä,mutta nytkin jalassa noin 20v vanhat sukat.
Itseasiassa viime joulunakin toivoin että tulis muutamat(edes yhdet) villikset.. :whistle:

En mitään,neulon itse. :D
Pari-kolme euroa varmaan, jos en neuloisi.

Ihmeellistä, kuin vähän arvostat vaikkapa langan hintaa, saati työtä. Minä kudon itse myös ja sukitan myös lähipiirin, mutta lapsen sukista maksaisin 8?.

No, mulla on aikamoiset lankavarastot, joista en ole itse maksanut pennin hyrrää. Pidä ihan niin ihmeellisenä kuin haluat.
En muista, että olisin itse ikinä sukista hintaa ottanut palstalla myymiäni lukuunottamatta, mulle siinä neulomisessa on kyse ihan jostain muusta ku tienaamisesta.

Mulla olisi hakusessa 23 kpl pientä eriväristä villasukkaa ja yksi isompi, joihin voisi kirjailla sitten numerot yhdestä kahteenkymmeneen neljään. Ei tartte olla pareja. Laittaisin ne pojan seinälle roikkumaan pyykkinaruun ja jokaiseen sukkaan pieni lahja... Mutta kuusi euroa sukkaparilta on aivan liikaa... se tekisi jo 72 euroa .. hui

Yhteistyössä