Nuo huutonetin hinnat!

evev
Alkuperäinen kirjoittaja Ninsku05:
Tässä hyvä esimerkki liikkeessä edullisemmasta baby-mallista..siis 120? jo hintaa..

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=64242677

Tää on tietty ihan huikea summa mut kylläpä nuo hinnat yleensäkin on tuolla 50? paremmalla puolella..ei sillä en noita enää kattele, mielummin ostan alesta uuden, kun noita käyttäjiäkin aina yhdelle puvulle on kaksi..
eihän sitä ollut kukaan huutanutkaan..

cittari
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Itse ostin just huutonetistä sen lassien supratec haalarin ja maksoin siitä 31 euroa sisältäen postimaksut. Mielestäni hinta oli ok siihen nähden että puku oli todella siististi pidetty. Tietääkö muuten joku mitä moinen olisi UUTENA maksanut kaupassa? Kaveri sanoi että n. 50euron luokkaa..?
itse ostin kaupasta uuden lassien 29,90e

se riippuu niin paljon haalarin kunnosta..voisin ehkä maksaa käyttämättömästä just ton puolet eli vaikka Reimatecistä 60 euroo. Mutta käytetystä ei koskaan tiedä varsinkin jos huutonetin kautta ostaa..minäkin sain reimatecin babyhaalarin viime vuonna,yhden talven pidetty mutta pesty päin pe..että joten on pilalla..tosi ohut eikä kelpaa muuks kun keväthaalariks. Harmi vaan kun oli kiva haalari.
Mutta on noi tosiaan rajuja noi huutonetin hinnat..mä oon jo lakannu kauhistelemasta. Ne jotka ostaa niin se on niiden asia..
Pakko vielä kehasta viime viikkosta LÖYTÖÄ..löysin aivan ihanan Reimatecin keväthaalarin,86 cm ja sellanen missä on pupunkorvat ja hennon lila..makso kirpparilla 3 euroa :eek:
Pienen pieni nirhauma toisessa polvessa ei muuta vikaa.. :)

vieras
Minä maksoin käytetystä mutta lähes uutta vastaavasta Reimatecistä 65 euroa. Halusin tietyn värisen. Ja uusi olisi kuitenkin ollut 129 e. Että halvemmaksi tuli. Mutta sitä ihmettelen huuto.netissä, kun jotkut on valmiita maksamaan ENEMMÄN kuin uuden hinta on ollut, esim. H&M:n käytetystä bodysta 9,50e!!

Löysin ite kirppikseltä reimatecin tänään 5e:lla.. polvissa oli kulumaa mutta muuten erinomaisessa kunnossa..ei muuta ku paikat päälle ja hyvin menee kakkospukuna :D

ja viereisessä tangossa oli samaa kokoa oleva.. polvet huonommassa kunnossa.. ja käsin ommeltuna ja hinta oli 25e :eek:

Yhteistyössä