Paljasta itsestäsi jotain, mitä palstalla ei vielä tiedetä! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja She-na THE PUNKROCKER
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
En osannut auttaa 3-luokkalaista matematiikan tehtävissä. Tai siis en osannut piirtää mallinmukaista geometristä kuviota. Sellaista, johon yritetään saada kolmiuloitteinen vaikutelma :ashamed:

En mäkään varmaan osaisi. Jos yhtäkkiä pitää jotain ruveta tekemään niin ottaa oman aikansa ennen kuin muistaa miten homma pitää tehdä.

Olen tehnyt 2aborttia. Katsoin vierestä kun kaveri meni minun puolesta putkaan. Olen harrastanut seksiä hyytikyppysen kanssa. Join kaljaa salaa kirkossa. Vedin kännit suviseuroissa. Ja olen nykyään harmaa. Aikani vietin mustana kyllä. Niin, ajoin kerran kolarin ja karkasin paikalta, jäin kiinni.

Joku ehkä huomaa kuka olen kun yhdistelee mitä tunnustin. Mutta ei haittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mulla se ongelma on tällä hetkellä lähinnä siinä, etten pääse kuppia kallistamaan. Nimimerkillä: humalassa viimeksi toukokuussa -09 ja sitä ennen alkuvuodesta -08.

Ei sovi näin pitkä kuiva kausi mulle...pitää ottaa takaisin sitten kun pienin vähän kasvaa :laugh:

Mullakin oli tosi pitkä kuiva kausi lasten syntymien jälkeen. Vasta viimeisen n. puolen vuoden aikana oon taas löytänyt sisäisen sieneni :heart:

No mie jo aattelinkin, kun joskus mainitsit, ettet käytä juurikaan alkoa, mutta viime kuukausina oot maininnut juopotelleesi jatkuvaan.Mut se on hyvä kun löytää sisimpänsä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Olen tehnyt 2aborttia. Katsoin vierestä kun kaveri meni minun puolesta putkaan. Olen harrastanut seksiä hyytikyppysen kanssa. Join kaljaa salaa kirkossa. Vedin kännit suviseuroissa. Ja olen nykyään harmaa. Aikani vietin mustana kyllä. Niin, ajoin kerran kolarin ja karkasin paikalta, jäin kiinni.

Joku ehkä huomaa kuka olen kun yhdistelee mitä tunnustin. Mutta ei haittaa.

Oho :D

En osannut auttaa 3-luokkalaista matematiikan tehtävissä. Tai siis en osannut piirtää mallinmukaista geometristä kuviota. Sellaista, johon yritetään saada kolmiuloitteinen vaikutelma :ashamed:

Täytyy tunnustaa, että itselläkin meni ponnistelun puolelle muutama matematiikan juttu :D
Luonnotiedekkin on aika vaikeaa jo. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
No mie jo aattelinkin, kun joskus mainitsit, ettet käytä juurikaan alkoa, mutta viime kuukausina oot maininnut juopotelleesi jatkuvaan.Mut se on hyvä kun löytää sisimpänsä :xmas:

En mä ny ihan jatkuvaan :D. Uutenavuotena olin viihteellä, kaksi viikkoa sitten join muutaman siiderin, ja tänään muutaman sidukan+pari lasia kuoharia.
Mutta mä oon tosi ylpee siitä, että mun tekee nykyään taas mieli siideriä/olutta. Monta vuotta meni niin että raahasin mökille kaksi siideriä saunajuomiksi, join toisesta vähän & kaadoin loput viemäriin, ja toinen jäi korkkaamatta |O

En mä ny ihan jatkuvaan :D. Uutenavuotena olin viihteellä, kaksi viikkoa sitten join muutaman siiderin, ja tänään muutaman sidukan+pari lasia kuoharia.
Mutta mä oon tosi ylpee siitä, että mun tekee nykyään taas mieli siideriä/olutta. Monta vuotta meni niin että raahasin mökille kaksi siideriä saunajuomiksi, join toisesta vähän & kaadoin loput viemäriin, ja toinen jäi korkkaamatta |O

Tuo just on niin ärsyttävää, kun itelläkin jää toisinaan juomat happanemaan kaappiin, alkon väärinkäyttöä :o Nytkin lojuu jääkaapissa ties kuinka monta lonkeroa.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:

Täytyy tunnustaa, että itselläkin meni ponnistelun puolelle muutama matematiikan juttu :D

niin ja helpommaksihan tämä ei tästä muutu.

Lisää kouluaiheisia paljastuksia, olen onneton kontaktimuovittaja.
Sen olen tosin tainnut täällä paljastaakin, tyttären matikankirjan kanteen tuli valtava ryppy. :ashamed:

Tuo just on niin ärsyttävää, kun itelläkin jää toisinaan juomat happanemaan kaappiin, alkon väärinkäyttöä :o

Aattele; mun piti kerran heittää siideri pois, kun se oli jo mennyt vanhaksi. Ei ollut kelvannut edes miehelle :o

Tuo just on niin ärsyttävää, kun itelläkin jää toisinaan juomat happanemaan kaappiin, alkon väärinkäyttöä :o

Aattele; mun piti kerran heittää siideri pois, kun se oli jo mennyt vanhaksi. Ei ollut kelvannut edes miehelle :o

mulla on kanssa mennyt siiderit joskus vanhaksi. Niihin tuli sellainen kamala tölkinmaku. Viemäri sai ne sitten nauttia.

Ettei nyt pääsisi taas niin käymään, olen tänään juonut jopa kaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:

niin ja helpommaksihan tämä ei tästä muutu.

Lisää kouluaiheisia paljastuksia, olen onneton kontaktimuovittaja.
Sen olen tosin tainnut täällä paljastaakin, tyttären matikankirjan kanteen tuli valtava ryppy. :ashamed:

Oppiihan itse taas samalla uudelleen unholaan jääneet asiat =)
Mä muistankin tuon matikankirjan rypyn :D

Mulla on aivan huippumahtava puoliso, mutta silti minulla on hyvin usein eroajatuksia päässä. :ashamed:
Ihan vaan siksi, kun me ei saada luomusti enää lapsia. :(

Alkuperäinen kirjoittaja no mitä nyt sanois:
Mulla on aivan huippumahtava puoliso, mutta silti minulla on hyvin usein eroajatuksia päässä. :ashamed:
Ihan vaan siksi, kun me ei saada luomusti enää lapsia. :(

Nuo tunteet ovat luonnollisia. Ajatuksia ja tunteita saa olla, kunhan ei toteuta niitä.

Yhteistyössä