Paljasta itsestäsi jotain, mitä palstalla ei vielä tiedetä! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja She-na THE PUNKROCKER
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Mä tykkään kamalasti trance-musiikista.. :ashamed: :D

mitä vikaa tuossa on? elektroninen on jees, tutustu ihmeessä muihin tyylilajeihin, on parempaa kuin trance.

Ei mitään vikaa mutta ku olen olevinani niin punk! :D Mitäs muita sitten on, että tietää googlailla?

Testaile mieleisesi www.di.fm :)

miulle valkeni tässä yks päivä etten ole koskaan todella rakastanut ketään (siis omaa tytärtä ei lasketa) enkä oo varma että tiiänkö ees mitä rakkaus on...

Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:
miulle valkeni tässä yks päivä etten ole koskaan todella rakastanut ketään (siis omaa tytärtä ei lasketa) enkä oo varma että tiiänkö ees mitä rakkaus on...

Tuttu tunne. Mulla tosin ei ole lastakaan. Voin ihan rehellisesti sanoa, etten koskaan ole rakastanut ketään.

Mitäs sitä sitten kertois...no vaikka sen, että mä olen syönyt mieheltä tänään salaa sellaisen Fazerin uutuuspuolukkasuklaalevyn. Ja eilen tein saman tempun. Ja edellispäivä :ashamed:

En osannut auttaa 3-luokkalaista matematiikan tehtävissä. Tai siis en osannut piirtää mallinmukaista geometristä kuviota. Sellaista, johon yritetään saada kolmiuloitteinen vaikutelma :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Oon ehkä vähän humalassa just nyt :saint:

Ja mä olen sulle kateellinen just nyt :saint: Olen nimittäin viimeiset 2 päivää miettinyt ja unelmoinut siitä hetkestä kun pääsen ottamaan pari-kolme :D
Mitäs me alkoholiongelmaiset :xmas:

Mulla se ongelma on tällä hetkellä lähinnä siinä, etten pääse kuppia kallistamaan. Nimimerkillä: humalassa viimeksi toukokuussa -09 ja sitä ennen alkuvuodesta -08.

Ei sovi näin pitkä kuiva kausi mulle...pitää ottaa takaisin sitten kun pienin vähän kasvaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
En osannut auttaa 3-luokkalaista matematiikan tehtävissä. Tai siis en osannut piirtää mallinmukaista geometristä kuviota. Sellaista, johon yritetään saada kolmiuloitteinen vaikutelma :ashamed:

Anteeksi, mutta :laugh: ihana :D

Onks kolmasluokkalaisilla tuollaisia matematiikan tehtäviä jo?! Omg.

Mulla se ongelma on tällä hetkellä lähinnä siinä, etten pääse kuppia kallistamaan. Nimimerkillä: humalassa viimeksi toukokuussa -09 ja sitä ennen alkuvuodesta -08.

Ei sovi näin pitkä kuiva kausi mulle...pitää ottaa takaisin sitten kun pienin vähän kasvaa :laugh:

Mullakin oli tosi pitkä kuiva kausi lasten syntymien jälkeen. Vasta viimeisen n. puolen vuoden aikana oon taas löytänyt sisäisen sieneni :heart:

Onks kolmasluokkalaisilla tuollaisia matematiikan tehtäviä jo?! Omg.

on :/ laskuissa vielä onneksi osaan auttaa.
( ainakin jos lasken salaa kännykällä toisessa huoneessa :whistle: :ashamed: )

Mullakin oli tosi pitkä kuiva kausi lasten syntymien jälkeen. Vasta viimeisen n. puolen vuoden aikana oon taas löytänyt sisäisen sieneni :heart:

*reps* :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä