Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Iloinen, pirtsakka hedelmäpommi, joka tuo valoa työyhteisöön, mutta osaa tarvittaessa olla myös syvällinen... Perheeseeni kuuluu kaksi poikaa ja mies, olen 27 vuotias, mutta elämää nähnyt ja kokenut. Jäin reilu 4 vuotta sitten leskeksi ja se on tuonut ajatusmaailmaan syvyyttä ja näkemystä siitä, mikä elämässä on tärkeää.. Työkokemusta minulla on siitä tästä ja tuosta, lisäksi olen halunnut kokeilla tuollaista ja tälläistä työtä toisella puolen suomea. Mielestäni moniosaaminen on rikkautta ja kehittää ihmisen luovuutta.. Jne jne.. Emmie tiiä..Mitä sylki suuhun tuo mie sanoisin, sen ihmeemmin "ajattelematta"..Silleen tulee kaikkein luonnollisinta tekstiä...
Mutta tuo ei olis kauhean lyhyesti esitetty
Jos siis otetaan esimerkkitilanne: On ryhmähaastattelu alkamassa, pöydän ympärillä noin kymmenen haastateltavaa joista jokaista on vuoronperään pyydetty kertomaan lyhyesti itsestään.
Mitä silloin vastaisit?
Iloinen, eläväinen ja tomera työntekijä, ikää 27 vuotta, lapsia ja mies löytyy kotoa. Olen halukas oppimaan uusia asioita ja osaamisen, luovuuden ja maalaisjärjen avulla pärjään pitkälle.
Vaikkapa noin. En ikinä ole ollut semmoisessa tilanteessa, paitsi kouluun hakiessani, että oli ryhmä haastattelu.. Mie oonkin sosiaalialalla töissä ja vähä erilaista varmaan kuin siun alallasi.