Miten / kuinka pian olette palautuneet raskaudesta omiin mittoihin? En tarkoita kiloja, vaan lähinnä vatsanseudun normalisoitumista.. Siis itsellä 2kk ikäinen vauva ja vatsa on koko ajan "laskenut" tasaisemmaksi, mutta edelleen on pömppömaha ja kaikki horminviivat ylhäältä alas saakka vielä todellla tummanruskena. Jälkivuoto loppui jo 4-5- viikon kohdalla, nyt kai ekat menkat kun vuotaa taas.. Milloinkohan voin odotella että pömppö laskee pois? Löysää nahkaa on myös vatsassa, kun menee kontalleen niin nahka sananmukaisesti roikkuu.. mutta seistessä ei, ainoastaan on pömppö.. ja aika kiintee sellanen ja napa ikäänkuin vähän kuopalla sisäänpäin? Paino mulla on samassa kuin ennen raskautta, ja olen enemmin ali kuin ylipainoinen, eli kiloja ei masussa pitäisi olla.. Kai tää vaan kestää ennenkuin vatsa on tavallisen näköinen??? Johtuuko pömppö vatsa esim siitä että vatsalihakset eivät ole olleet treenissä vielä (paitsi syvät), kun odottelen vatsaliahsten välissä olevan kalvon ensin kuroutuvan yhteen? Miten muuten tuo rako vatsalihasten välissä, tuleeko kokeilla levossa vai jännityksessä? Mulla jännityksessä enää 1-1,5cm rako ja levossa varmaan 3cm. Palautumista ja entistä vartaloa odotellessa
tai no ainakin melkein entistä