E
"Elli"
Vieras
Löysinpäs ketjun! Onpa kiva kuulla, että kaikki meni hyvin. Itsellä tuo sama edessä parin viikon päästä. :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minkänimisen kipulääkkeen sait? Sehän voi myös aiheuttaa niitä aftoja limakalvoille, jos siinä oli natriumlauryylisulfaattia. Antavatko saman valmisteen kaikille?Mulle tehtiin tänään tähystys Terveystalolla. Tyhjennysaineeka oli Picoprep. Se toimi oikein hyvin vaikken oikeastaan ruokavaliota ollut keventänyt etukäteen. Ensimmäisen annoksen otin aamulla klo 6 ja toisen otin jo klo 10. Tutkimus oli klo 16:20. Sain kipulääkkeen ennen tutkimusta. Pakko sanoa, että tutkimus sattui minulla aivan järkyttävästi. ----- Mies sanoi että kuuli mun itkun käytävälle.
Ei todellakaan, kun katsoo sitä tuoteselostetta. Siitähän suolisto tulehtuu, kun käyttää pari kuukautta päivittäin - ainakin yhden tapauksen muistan...Voiko kuppikuumaa juoda jos siivilöi? Mulla tyhjennetään citrafleet tyhjennysaineella ja ohjeessa on kirkkaita, mutta eihän tuo ole kirkas. Lisäksi illalla 4l juomia ja aamulla 3l. On vaan kovin huono olo nyt.
"- Eli käytännössä vaikka valmiste olisi täysin lainsäädännön mukainen, on mahdollista, että joku henkilö saa siitä ärsytys- tai allergisen reaktion, Tauriala-Rajala korostaa.