"Pakolaisbisnes kannatti: Luona teki vastaanottokeskuksilla yli kolmen miljoonan euron voiton"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo mutta Luona tuskin on tänne ketään houkutellut. Kyllä sen teki Sipilä ihan itse. Totta helvetissä SPR, Luona, Aavaranta ja kumppanit keksii rahastaa tällä ilmiöllä. Jos yhtäkkiä alkaisi satamaan paskaa taivaalta, niin ihan varmasti täällä olisi pari yrittäjäveijaria, jotka keksisivät paskan kestävät sateenvarjot.

Mä en lähtökohtaisesti näe tuossa mitään väärää tai ihmeellistä. Tottakai ilmaiset eurot joku fiksu yrittäjä kerää talteen. Niin kauan ok, kunhan he eivät itse ala houkutella niitä pakolaisia.
 
vierailija
Joo mutta Luona tuskin on tänne ketään houkutellut. Kyllä sen teki Sipilä ihan itse. Totta helvetissä SPR, Luona, Aavaranta ja kumppanit keksii rahastaa tällä ilmiöllä. Jos yhtäkkiä alkaisi satamaan paskaa taivaalta, niin ihan varmasti täällä olisi pari yrittäjäveijaria, jotka keksisivät paskan kestävät sateenvarjot.

Mä en lähtökohtaisesti näe tuossa mitään väärää tai ihmeellistä. Tottakai ilmaiset eurot joku fiksu yrittäjä kerää talteen. Niin kauan ok, kunhan he eivät itse ala houkutella niitä pakolaisia.
Sipilä esitti kutsun matuille ja antoi näin kavereilleen hyvät bisnekset. Vastaavaa kusetusta suomalaisille veronmaksajille ollaan tekemässä nyt sote-uudistuksella ja työttömien haastatteluilla. Päättäjien välistävetofirmat tienaavat huikeat summat. Lastensairaala-kusetuskin upposi suomalaisiin ihan täydestä.
 
vierailija
Joo mutta Luona tuskin on tänne ketään houkutellut. Kyllä sen teki Sipilä ihan itse. Totta helvetissä SPR, Luona, Aavaranta ja kumppanit keksii rahastaa tällä ilmiöllä. Jos yhtäkkiä alkaisi satamaan paskaa taivaalta, niin ihan varmasti täällä olisi pari yrittäjäveijaria, jotka keksisivät paskan kestävät sateenvarjot.

Mä en lähtökohtaisesti näe tuossa mitään väärää tai ihmeellistä. Tottakai ilmaiset eurot joku fiksu yrittäjä kerää talteen. Niin kauan ok, kunhan he eivät itse ala houkutella niitä pakolaisia.
Niin, eivät nekään tehneet mitään pahaa jotka rakensivat natseille uuneja joissa sitten poltettiin juutalaisia. Tottakai fiksut yrittäjät kerää rahat talteen ja homma on niin kauan ok kunhan ei itse polta juutalaisia.
 
vierailija
Moni miettii miksi rajat on auki...
Tässä yksi syy.

Lakiverstas Oy perustaja Niina Kanniainen-Orpo, tämä nainen tehtailee matujen kans valituksia, jos tulee kielteisiä tp päätöksiä!

Myös mm Nazima on mukana matubisneksessä

Saa ja pitää jakaa!Invaasio oli sisäministeri Petteri Orpon tiedossa heti hänen tultuaan sisäministeriksi, koska Ruotsi tiedotti Suomeen ja Orpolle, että Tanskasta on tullut väkeä ja paljon lisää tulossa, ja Ruotsi laittaa heitä eteenpäin Suomeen.
Carl Haglund (Rkp) oli jo alkuvuodesta 2015 sopinut asiasta Ruotsin pääministeri Stefan Löfvenin kanssa.

että tällästä
 
vierailija
Moni miettii miksi rajat on auki...
Tässä yksi syy.

Lakiverstas Oy perustaja Niina Kanniainen-Orpo, tämä nainen tehtailee matujen kans valituksia, jos tulee kielteisiä tp päätöksiä!

Myös mm Nazima on mukana matubisneksessä

Saa ja pitää jakaa!Invaasio oli sisäministeri Petteri Orpon tiedossa heti hänen tultuaan sisäministeriksi, koska Ruotsi tiedotti Suomeen ja Orpolle, että Tanskasta on tullut väkeä ja paljon lisää tulossa, ja Ruotsi laittaa heitä eteenpäin Suomeen.
Carl Haglund (Rkp) oli jo alkuvuodesta 2015 sopinut asiasta Ruotsin pääministeri Stefan Löfvenin kanssa.

että tällästä
Todella törkeää, että pääministerin ja sisäministerin vaimotkin osallistuvat tuntuvasti Suomen tuhoamiseen ja suomalaisten elämän kurjistamiseen.
 
vierailija
On kyllä ollut ilo osallistua näihin sipilän talkoisiin :love:

Ja joo, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se, joka maksaa.
Kilpailutettiinko näitä ylipäänsä mitenkään.
Ei kilpailutettu lainkaan. Selityksenä, että oli liian kiire ja muuta potaskaa.

Näiden pitäisi olla voittoa tavoittelemattomia laitoksia. Jos voittoa tulee, niin se pitää antaa takaisin veronmaksajille ja kohdentaa vaikkapa varhaiskasvatukseen.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä