Pakkomielle iskeä varattuja miehiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ManEater
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Fetissiltä vaikuttaa. Terapiaa sä tarviit.
Aika turmiollista käytöstä.

Mm. sellaisia naisia kuin Jennifer Aniston , Katy Perry ja Cheryl Cole on petetty, en usko että se toinen nainen oli kovin kummoinen. Kyse on vain aviomiehen heikkoudesta olla uskollinen ja halusta saada sulkia hattuun, johon sunlaiset heikot naiset on omiaan.

Näkisin että sulla on itsetunto-ongelmia, koska tarvitset moista oman egon (valheellista) nostatusta. Terapia olisi varmaan tarpeen, toki se tarkoittaa tuosta addiktiosta luopumista. Rahapelien harrastajakin toisaalta rakastaa pelaamista vaikka tietää että se on maksanut hänelle ehkä kodin, perheen, työpaikan jne, mutta silti vain jatkaa. Addiktiosta ei ole helppo päästä irti, etenkään niiden heikkojen yksilöiden.

Voi olla että tulevaisuudessa tapaat Sen unelmien miehen, mutta tämä ei huoli sinua kun kuulee sinun löyhästä moraalista.

Niin ja joku tulee nyt sanomaan että toinen nainen oli Jolie, en tiedä, ehkä heillä on sielujen rakkautta, mutta noin muuten muija näyttää lähinnä luurangolta.

Ymmärrän. Varattu on helppo kun se ei jää roikkumaan eikä tarvitse olla tilivelvollinen omista menoista yms. Saa helppoa seksiä eikä tarvitse luvata mitään.

Juuri näin. Varatuilla miehillä on lisäksi kova tarve miellyttää, joten saanti on varmaa. Miehet panevat parastaan, jotta saavat vielä mahdollisesti uusinnan. Seksimarkkinoilla naiset ovat vahvoilla.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Emmää enää tiä mitä mä teen. Mulla on joku pakkomielle iskeä varattuja miehiä. Tai enhän mä ees suoranaisesti iske niitä vaan pistän ne iskemään mut... Mut aina mä lankean vaan. Ja jotenkin mä saan siitä ihan mahdottomasti seksuaalista nautintoa, mutta sitten on krapulakin todella paha (oli alkoa tai ei). Mä en vaan tajua miksi tää menee niin, mutta... siis ei ole vielä tullut varattua miestä vastaan joka ei olis mun, seireenin, houkutuksiin langennut. Siis jos itse olen halunnut.

Mulla ei ole koskaan ollut ei-varattua miestä oikeestaan. Mun ex-aviomiehen iskin kaveripiiristä. Saatiin huijattua vähän ainakin muita, tosin kaipa ne kaikki tiesi totuuden. Paitsi sen silloinen tyttöystävä...

Emmää tiä. Toisaalta tekis mieli mennä terapiaan, mut siis taas toisaalta. Siis ihan rehellisesti, toinen puoli mussa ei halua lopettaa tätä. Mut pelkään, että jos tää pitkään jatkuu, niin mun maine menee tässä pikkukaupungissa jne....

:laugh:

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas

Yhteistyössä