Pakko tunnustaa, löysin miehen repusta...

  • Viestiketjun aloittaja poi
  • Ensimmäinen viesti
Jep
Mä voin tunnustaa pohjat tähän ketjuun:

Mun exmiehen laukusta löyty risteilyn jälkeen kortonkeja. Selitys oli niinkin hyvä kun että kaveria alko vituttaa kun ei saanu ketään, ja oli sitten työntäny koko paketin hänen laukkuunsa kun ei ollu omaa käyttöä.

Just just, uskottava...
 
zxcvb
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Voi, voi.. nyt se miehes vetää paljaalla ja tuo mahdollisesti tauteja kotiin kun menit sen kortsut rikkomaan.
No voi voi. :< Vaikkakin aloittajaa on aivan turha syyttää mahdollisista taudeista, koska jos mies on niin pälli, että menee nussimaan ilman kumia niin ihan on oma vikansa.

 
kysyy hän
Alkuperäinen kirjoittaja hieman yksityisyyttä;21732284:
Ja mitä sä yleensä teit siellä miehen repulla? Poikanikaan ei mene käsilaukulleni jos rahaa tarvii. Tuo koko kassin luokseni ja sitten annan.
Tuoko sun mieheskin kassit sun eteen ja sit sä annat?
 
just joo
Mä voin tunnustaa pohjat tähän ketjuun:

Mun exmiehen laukusta löyty risteilyn jälkeen kortonkeja. Selitys oli niinkin hyvä kun että kaveria alko vituttaa kun ei saanu ketään, ja oli sitten työntäny koko paketin hänen laukkuunsa kun ei ollu omaa käyttöä.

Just just, uskottava...
Voi hele ku nuo miehet on ÄÄLIÖITÄ!!!!! Mun mies ku narahti pettämisestä, ni sano että jotenki se muija sai hetkellisesti sen pään niin sekasin että se unohti mut!
 
cccc
Hah, pitäiskö mutkin jättää, kun ostin kortsuja MEILLE, vaikkei niillä ehkäisty!
Ne kun meni miehen saamaan isoon pakettiin, mikä sisälsi kaikkea kumeista hienoihin hajuvesiin.
Päätin YKSIN, että alamme käyttämään kortsuja ja sitten viimein päätimme yhdessä.

"Kiva" jos ois tullu ero väärinkäsityksen vuoksi...

Muutenkin saatan shoppailla kaikenlaista, vaikka sitten niitä kumeja. Mut olen kyllä sen tyylinen, että kerron usein ostoksistani...
 
Wanha ketju
[QUOTE="jaahas";27087535]ap taitaa palkita ukkoaan vällyjen alla eikä kehtaa tulla kertomaan ettei pettänytkään, on niin ihqu mies. Toiset naiste ovat syyllisiä, ei oma kullanmuru mussukka.[/QUOTE]

vuodelta 2009 joku idiootti nostelee 2009-2010 ketjuja???
 
Äijööö
Runkkaan aika usein kumiin.

Vähän se myös lisää kiihotusta, kun se kumi ihan hiukan vaan puristaa.

Jos muija menis mun kassiin (vaikkei siellä olekaan mitään salattavaa) ja rikkoisi minun omaisuuttani tahallaan, niin johan lentäisi joku ipadi kaaressa parvekkeelta. Silmä silmästä...
 
"puks"
Alkuperäinen kirjoittaja Äijööö;27092440:
Runkkaan aika usein kumiin.

Vähän se myös lisää kiihotusta, kun se kumi ihan hiukan vaan puristaa.

Jos muija menis mun kassiin (vaikkei siellä olekaan mitään salattavaa) ja rikkoisi minun omaisuuttani tahallaan, niin johan lentäisi joku ipadi kaaressa parvekkeelta. Silmä silmästä...
Vähäx on ihqun aikuismaista. Vitosen kortsupaketti vastaan iPad. :heart:

No, saman väärti taitaisi olla äijäkin.
 

Yhteistyössä