Pakko tunnustaa, löysin miehen repusta...

• Viestiketjun aloittaja poi
  • Ensimmäinen viesti
ml p
Suomen Taidoliiton lisenssimyynti on auennut. Muistathan, että osallistuessasi liiton järjestämiin tilaisuuksiin sekä oman seurasi harjoituksiin, sinulla tulee olla voimassaoleva lisenssi ja vakuutus heti kauden alusta lähtien.

Aino1992
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja poi:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Jos se käyttää niitä vain omaankivaan... ei kai ny het tarkota että muissa naisissa olis käyny. Ja toivotaan tod ettei ois käyny...
Joo tottakai joka mies käyttää oman käden kanssa kortonkia :snotty:
Mikäs ihme se on? Kumifetisisti joka nauttii puristavasta kumista. Ihan mahdollista.
Toki mikä vaan on mahdollista, mut ei sillä kyllä oo aikaisemmin tollasta fetissiä ollu. Muita kyllä löytyy :whistle: esim. vieraissa käyminen mitä ilmeisimmin.
Oletkos edes kysynyt? Kaikki eivät uskalla kertoa kummalliselta tuntuvia fetissejään edes puolisoilleen. Sääli sinänsä.

No voin sulle vakuuttaa että sille EI ole kumifetissä, muita on ja niistä tiedän kyllä. Voit toki jatkaa jankkaamista :snotty:
Kunhan tuli mieleen, etkä pitänyt jonkun ehdotusta siitä mahdollisena, että miehet voivat runkata kumin kanssa ja pitää siitä.

Itse olen tyytyväinen että oma mies käyttää kumia kn muita panee. Mua AINA paljaalla.

IhaNainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
täällä pitäs lukea "jätä se sika" :kieh:

Toivottavasti ei tuo reissusta tuliaisiks Hiviä,klamydiaa, tippuria....tms. :whistle:
No jos onki niin turha pelko että niitä minuun tartuttaisi :LOL: ei nimittäin enää lohkee mitään tolle pällille :kieh:
sinusta se että hän pettää sinua on syy tartuttaa häneen hiv johon hän myöhemmin tulee kuolemaan? ok olet aika vittumaine.
Jos panee paljaalla se tuskin on mun syy :kieh: ja luulis lerpahtavan kun avaa paketin ja näkee kahteen osaan saksitut kortonkit :kieh:
Jos hän oikeasti panee jotain naista jolla on hiv ja sinun takiasi sen saa kun tuhosit kondomit ja kuolee myöhemmin tuohon hiviin niin kyllä siitä nykyään luultavasti voisi nostaa jotkut murhan avunannon syytteet.
:LOL: :LOL: :LOL:

Onko sulla joku pakottava tarve mollata ihmisiä?

santakuppi
Alkuperäinen kirjoittaja ml p:
Suomen Taidoliiton lisenssimyynti on auennut. Muistathan, että osallistuessasi liiton järjestämiin tilaisuuksiin sekä oman seurasi harjoituksiin, sinulla tulee olla voimassaoleva lisenssi ja vakuutus heti kauden alusta lähtien.
Panetteko te Taidot paljaalla?

Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Kokki2:
Alkuperäinen kirjoittaja santakuppi:
Vastuuntuntoisilla ihmisillä on aina kondomeja mukana; töissä, harrastuksissa ja vaikkapa kauppamatkalla. Koskaan ei voi tietää kenet kohtaa ja mitä tapahtuu.
Niinpä, eihän se kortsun pitäminen vielä pettämistä ole!
On hyvä olla varautunut!
hahaha :D siis eihän näitä oikeasti voi ottaa tosissaan, elkää provosoituko niin helpolla, näkeehän tuon kilsan päähän että tarkoitus on vain nostattaa paskamyrskyä palstan käyttäjien kesken....

Näillä foorumeilla käy aika hemmetin paljon ihmisiä harmaana joilla ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin aiheuttaa pahaa mieltä toisille keinolla millä hyvänsä...

minä
Meikä on kanssa muutaman kerran ihmeissäni katsonut, että mitä perk*le äijällä on ollut kortsuja reissukassissa. Sitten olen aina tajunnut, että kyse on ikivanhasta paketista, joka on jäänyt kassiin meidän suhteen alkuajalta. "Huvin vuoksi" sitten aina välillä tsekkaan viim. käyttöpäivän (eli onko sama paketti) ja onko kumeja saman verran tallella...

attn
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Meikä on kanssa muutaman kerran ihmeissäni katsonut, että mitä perk*le äijällä on ollut kortsuja reissukassissa. Sitten olen aina tajunnut, että kyse on ikivanhasta paketista, joka on jäänyt kassiin meidän suhteen alkuajalta. "Huvin vuoksi" sitten aina välillä tsekkaan viim. käyttöpäivän (eli onko sama paketti) ja onko kumeja saman verran tallella...
Onko niissä päiväyskin jo mennyt vanhaksi? Miksi et heitä niitä roskiin?

Alkuperäinen kirjoittaja attn:
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Onko niissä päiväyskin jo mennyt vanhaksi? Miksi et heitä niitä roskiin?
No niillähän on hyvä tarkistaa suhteen 'päiväystä' :D

Kerrassaan oivallinen keino tutkiskella ja tarkkailla miehen uskollisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Jos se käyttää niitä vain omaankivaan... ei kai ny het tarkota että muissa naisissa olis käyny. Ja toivotaan tod ettei ois käyny...
:eek: Siis ei kai kukaan sillain tee.

:attn: Joku mies vastaamaan!
Tatuoitu jätkä kävi just tunnustamassa, että tekee tätä ;)

:attn: :attn: Mitä tänne kuuluu?
Joko mies soitti äkäsenä metsämajalta että "mitä sä menit silppuumaan mun kortsut?"
Vai onko iltalehti tiedottanut jo että joku reklamoi ärrälle viallisista , silputuista kortsuista? :whistle:
Ja entäs se kaveri...oliko se mies vai nainen vai oma "Kyllikki" ? Ja jos se oli nainen, saiko paljasta, tuliko raskaaks ja mitäs siitä sitten seuras?

Uteliasko? :whistle:

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja he:
Mikset vaan kysyny mieheltäs että miksi kantaa kortsuja mukanaan?
No eipä huvittanu kysellä siltä pallipäältä mitään. Oli vielä tänää lähdössä viikon reissulle :kieh: liekö sinne varautunu :snotty:

Ei varmaan huvita, mutta kannattaisi kyllä ottaa asia puheeksi. Itse ottaisin, koska varmasti asia pännisi ja vaivaisikin minua.

santakuppi
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
:eek: Siis ei kai kukaan sillain tee.

:attn: Joku mies vastaamaan!
Mies ei ikinä käytä kondomia itsetyydytyksessä. 12-vuotiaana sitä on voinut tulla kokeiltua.

Yhteistyössä