Alkuperäinen kirjoittaja vieras:reps kopsAlkuperäinen kirjoittaja merks:
No voi voi. :< Vaikkakin aloittajaa on aivan turha syyttää mahdollisista taudeista, koska jos mies on niin pälli, että menee nussimaan ilman kumia niin ihan on oma vikansa.Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Voi, voi.. nyt se miehes vetää paljaalla ja tuo mahdollisesti tauteja kotiin kun menit sen kortsut rikkomaan.
Tuoko sun mieheskin kassit sun eteen ja sit sä annat?Alkuperäinen kirjoittaja hieman yksityisyyttä;21732284:Ja mitä sä yleensä teit siellä miehen repulla? Poikanikaan ei mene käsilaukulleni jos rahaa tarvii. Tuo koko kassin luokseni ja sitten annan.
Voi hele ku nuo miehet on ÄÄLIÖITÄ!!!!! Mun mies ku narahti pettämisestä, ni sano että jotenki se muija sai hetkellisesti sen pään niin sekasin että se unohti mut!Mä voin tunnustaa pohjat tähän ketjuun:
Mun exmiehen laukusta löyty risteilyn jälkeen kortonkeja. Selitys oli niinkin hyvä kun että kaveria alko vituttaa kun ei saanu ketään, ja oli sitten työntäny koko paketin hänen laukkuunsa kun ei ollu omaa käyttöä.
Just just, uskottava...
Kasvaisit aikuiseks, jooko? KAIKKI pettää, miehet ja neiset, toiset henkisesti, useimmat fyysisesti. Elämä vaan on, opi siihen tai jätä elämättä.Olisit tökkinyt neulalla reikiä niihin!
AIDS on hyvä opetus petturille!
Kivikaudellako elät? Hiv ei muutu aidsiksi jos syö lääkkeensä. Hiv-positiivinen elää lääkkeiden kanssa vuosikymmeniä.Jos hän oikeasti panee jotain naista jolla on hiv ja sinun takiasi sen saa kun tuhosit kondomit ja kuolee myöhemmin tuohon hiviin niin kyllä siitä nykyään luultavasti voisi nostaa jotkut murhan avunannon syytteet.
Eikä se ukko taitais olla sitä syytettäkään nostamassa pakkoko munkin on kommentoida vanhaan ketjuun...Kivikaudellako elät? Hiv ei muutu aidsiksi jos syö lääkkeensä. Hiv-positiivinen elää lääkkeiden kanssa vuosikymmeniä.
Siis rEpusta....Löysit miehen rapusta?? Ei se sit kovin iso mies ollut!
Vähäx on ihqun aikuismaista. Vitosen kortsupaketti vastaan iPad. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äijööö;27092440:Runkkaan aika usein kumiin.
Vähän se myös lisää kiihotusta, kun se kumi ihan hiukan vaan puristaa.
Jos muija menis mun kassiin (vaikkei siellä olekaan mitään salattavaa) ja rikkoisi minun omaisuuttani tahallaan, niin johan lentäisi joku ipadi kaaressa parvekkeelta. Silmä silmästä...